Simon: Arcivo de 2024

Conta de Kntro

Alo, Simon. Nosa coforumor Kntro no pote autentici (el ia oblida la clave). No cosa veni a sua caxa de eposta (an en “spam”). Cual pote es fada con esta? (Plu informa en la “Taverna de elefen” a Discord) — Marc 2024/02/20 15:45

“cut and paste” (ctrl+X)

Bon dia, Simon. En Discord, Kntro demanda esta:
«Me pensa ce copy and paste (ctrl+C e ctrl+V) e cut and paste (ctrl+X e ctrl+V) es du atas diferente.»
El nota ce, en nosa disionario, ambos es traduida par copia e coli. Me ia sujesta desloca per tradui cut and paste (ctrl+X). Cual tu ta sujesta? — Mixel 2024/02/25 11:30

figur

Bon dia, Simon. Me demanda a me esce on pote usa figur en la sinifia de “desinia”, per esemplo en la formula figur jeometrial. O esce sola desinia es usable ala? — Mixel 2024/03/02 17:02

cuasiomonim

Bon dia, Simon. Me usa frecuente la parola cuasiomonim en mea discutes, e me esplica sua sinifia a cada ves. Esce, longo tu, on ta debe introdui lo en la disionario, con un defini clar? — Mixel 2024/03/17 08:27

cuasiomonim -- ajetivo linguistica
defini: (un radis elefen) cual difere de un otra par sola la vocal final (per esemplo `porta` e `porte`)
en: quasi-homonymous
eo: kvazaŭhomonima
fr: quasi-homonyme
it: quasi-omonimo, quasi-omonimico

cuasiomonim -- nom linguistica
en: quasi-homonym
eo: kvazaŭhomonimo
fr: quasi-homonyme
it: quasi-omonimo

cuasiomonimia -- nom linguistica
en: quasi-homonymy
eo: kvazaŭhomonimeco
fr: quasi-homonymie
it: quasi-omonimia

Me pone los su omonim, esce no? O, e con un “o” final per la nom kvazaŭhomonimo en esperanto, me crede. Me ia oblida la cualia, cuasiomonimia. Me ajunta lo? — Mixel 2024/03/17 18:48

cuasi- -- prefisa tecnical
defini: aprosima o parente
en: quasi-
eo: kvazaŭ-
fr: quasi-
it: quasi-

Perfeta ! — Mixel 2024/03/17 19:48

Recursos en nosa servador

En la du o tre semanas pasada, me ia esperia sempre plu difisiles en regarda o edita pajes en esta vici: la servador ia reporta frecuente ce tota sua recursos es consumada. Probable ance otras de nos ia encontra problemes simil. Pos investiga, me ia descovre ce un adirije IP en Hongkong es fisada en un sicle strana, nonsesante e repetente, de solisita cada paje de la vici en serie, incluinte la imajes e la revisas vea, ma iniorante nosa pajes HTML estra la vici. Me ia bloci esta adirije a du dias ante aora, e la problem pare solveda. (La solisitas continua ariva de acel adirije, an tal.) Nota ce si on vole descarga la vici intera, la metodo recomendada es la lias asi a la copias de securia (fixes zip) refrescida a cada duiora (per la testos) e a cada dia (per la imajes). — Simon 2024/07/16 14:02

“cua”: discute per la gramatica

Un labora grande! La esemplos es bon elejeda. Mera tre sujestas:

Pronomes de demanda Ajunta cual ance per eleje entre persones? — Mixel 2024/09/28 14:59

Ajunta ci plural? — Mixel 2024/09/28 14:59

Ajunta cua en la frase: — Mixel 2024/09/28 15:37

Otra demandas Ajunta cua en la lista: — Mixel 2024/09/28 14:59

Multe grasias! Me ia adota tota de esta sujestas. Ta ce nos lasa la cambias per un dia o du, per caso ce nos va pensa a alga plu cosa mancante. A pos, nos pote desenrola los tra la otra linguas. — Simon 2024/09/28 16:24

perce / per cua

On pote aora distingui esta du spesies de demandas:

En franses, on distingui la du demandas tal:

Me gusta esta. Lo coresponde a la difere entre car e afin. (Como diseda, afin sinifia per ce, ma on prefere evita per ce car on ave ja perce con sinifia demandante.) Me suposa ce la distingui entre causa e gol no es sempre intera clar. — Simon 2024/09/28 16:37

Esce esta no complica la lingua? Como on ta dise ambos en engles?

E perce lo ia es ajuntada en la gramatica sin lasa otra parlores comenta sur lo? — Chabi 2024/09/28 19:19

Otra cosa cual on ta pote fa, si on vole vera fa la diferensia, es usa lo cual on ave ja, en loca de crea un parol nova cual no es nesesada:

On pote sola ajunta la preposa a, como es fada en valensian, per esemplo. — Chabi 2024/09/29 06:24

Me intende ajunta cua a la gramaticas doman. — Simon 2024/10/04 19:19

(1) Asi, en la paragraf prima lo pare ce “cua” no es sitada como un de la parolas posible.

(2) Esta frase: “Con cua tu come la salada?” - esce lo demanda sur alga salsa cual on ajunta a la salada o esce lo es sur la util, como la force coreta per la salada? — Marc 2024/10/05 19:11

(3) En b: On ia vacui miles de plu persones de locas inondada par la deluvias. – Esce evacui ta pote es un parola plu cabente?

(4) En c: De cua esta gaxa es composada? – What is the cake made of? – Gaxa == cake?

(5) En d: La esemplos en la fini de la bloco ave “lo cual” ma “(el) ci” – sin e con brasetas, en ordina. Ta ce me ajunta brasetas a “lo cual”? — Marc 2024/10/06 15:46

(6) En a: Me ia eleje aprende elefen, lo cual ia es un deside multe bon. – Me demanda a me (e vos) esce esta “lo cual” aida vera solve la ambigua posible… — Marc 2024/10/06 20:47