ALO, JONATAN!
1 · 2 · 3 · 4 · 5

Capitol 3

Traduida par MikeM

3 de maio

Jonatan sta en Vienna: La site de Vienna. Jonatan pensa ce Vienna es bon, e ce Vienna es bela. Jonatan no pensa ce Vienna es fea; el pensa ce Vienna es bela. El dise: “Vienna es un site bela! Me va scrive sur lo!” E el scrive en la jornal sur Vienna. En la jornal el scrive: “Mea dia tre es multe bon! En la dia du, me ia sta en Munich. Ma aora, me sta en Vienna: Vienna no es Munich. Munich e Vienna es du sites; Munich no es Vienna e Vienna no es Munich. Me sta en Vienna e la site es multe bela. Me ama Vienna; la site no es fea. Como bela es Vienna! Ma, me ave un problem.”

Cual? Jonatan ave un problem? Cual problem? Aora, el no vide la jornal; el vide la site e pensa. El pensa multe sur la problem. La problem de Jonatan es ce el ama Vienna, ma el no ave tempo.

El pensa: “Hmm. Aora lo es sete (7) oras. A des (10) oras la tren parti. Des (10) oras min sete (7) oras es tre (3) oras. Tre oras no es multe tempo per un site bela! Me no ave tempo. Ave tempo es bon, ma me no ave lo! Scrive un jornal es bon, ma me no ave tempo per scrive lo! Cual fa en Vienna?”

El pensa: “Me no ave multe tempo. Cual fa - scrive un entrada en la jornal, o come, o vide la site? Cual me va fa?

El pensa plu, e dise: “Me ave un bon idea! Un momento…me pensa. Mea tren parti a des (10) oras. Esce on ave un tren plu tarda, a des-un (11) oras, o des-du (12), des-tre (13), des-cuatro (14) o des-sinco (15) oras?

El vide…Si! On ave un tren cual parti a des-sinco oras. Aora Jonatan es felis.

Jonatan dise: “Des-sinco (15) min sete (7) es oto (8). Aora me ave oto oras de tempo! Cual me va fa?

El dise: “Me sabe! Me va come un steca. E me va bevi un bir. Un momento…no, me va bevi du bires, o tre bires. Bon idea!

Aora Jonatan bevi un bir en Vienna, e come un steca. El es felis. El dise: “Como me es felis! Me ama la site de Vienna. Como me ama viaja!”

ALO, JONATAN!
1 · 2 · 3 · 4 · 5

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 4 april 2024 (17:35 UTC).