ALO, JONATAN!
1 · 2 · 3 · 4 · 5

Capitol 2

Traduida par MikeM

2 de maio

Aora la om es en la tren. El no es en Munich; el es en un tren. El viaja. El pensa: “Aora me viaja de Munich a Vienna. Lo es un bon viaja. Me ama viajas!”

El pensa sur Munich. El pensa: “Aora me es en la tren, ma ier me ia es en Munich. E aora me scrive un jornal en la tren, ma ier me ia scrive un jornal en Munich. E aora me pensa en la tren, ma ier me ia pensa en Munich. Ier me ia pensa sur Munich en Munich. E aora me pensa sur Vienna en la tren. Aora me es en la tren, no en Vienna. Ma me pensa e scrive sur Vienna.”

Esce la om aora pensa en Munich? No, el aora no pensa en Munich. El pensa en la tren. Ier el ia pensa en Munich. El dise: “Alo, tren!”

La om es en la tren, e el viaja a un site. La site no es Munich; Munich es la site de ier. La site es Vienna; Vienna es la site de doman.

La om pensa sur Munich e Vienna. El pensa: “Munich ia es la site de ier, e Munich ia es bon. Aora lo es oji, e me es en un tren; la tren es bon. Esce Vienna va es bon?”

La om pensa sur Munich: Munich ia es la site de ier. El pensa en la tren: el es en la tren oji. E el pensa sur Vienna: Vienna va es la site de doman. E el pensa: “Munich ia es grande. La tren es grande. Esce Vienna va es grande?“

E el pensa: “En Munich me ia scrive en un jornal. En la tren me scrive en un jornal. Esce en Vienna me va scrive en un jornal? Si, doman en Vienna me va scrive en un jornal. Me ama jornales.” La om pensa multe (el pensa e pensa e pensa), e el scrive multe. Si, el es un om intelijente. Omes intelijente scrive multe, e pensa multe. El es Jonathan; Jonathan es un om intelijente.

El scrive: “Me es Jonathan. Me es en un tren. Ier me ia es en Munich: doman me va es en Vienna.”

El pensa, e scrive: “La tren…lo es bon, ma vea. Lo no es nova; lo es vea. Esce en Munich la trenes es vea? Si, la trenes de Munich es vea. Ma la trenes de Munich es bon, e me ama la trenes de Munich. Ier me ia ama la tren en Munich, e oji me ama la tren aora, e doman me va ama la tren en Vienna. Me ama trenes!”


Jonathan scrive: “Munich es un bon site e un site vea, Vienna es un bon site e un site vea. Munich e Vienna no es nova, ma es bon. Munich e Vienna es vea, ma bon sites. La sites no es nova, ma bon. Me ama sites!”

Jonathan pensa, ce la dia du de viaja ia es bon. El dise: “Oji ia es un bon dia du de viaja. Me ama viajes!”

ALO, JONATAN!
1 · 2 · 3 · 4 · 5

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 4 april 2024 (17:35 UTC).