Foro: Marc (arcivida de 2020)

Me ocupa la foro paje e suscrive a cambias.

Entre brasetas, esce “suscrive” conveni asi? La disionario sujesta “[en: subscribe] = enscrive”.

Cual ia es la idea pos fa “oculo” e “sisor” singular e perce “securipolsos” no conforma lo?

Cual es la sinifia de sintatica “favourable|ur” en la disionario e perce lo furni “favourable, favourable” (mesma parola a du veses) per “vantajosa”? — Marc 2020/07/17 20:30

Me ave un tempo difisil en cuando atenta comprende la parolas “dualia”, “duplia” e “duplisme” :) e mesma es con “dualiste” e “dupliste” car sua traduis es simil o mesma. Esce acel du grupos es grupos de sinonimes? Esplica o alga casos de usa per cada de los ta aida vera multe. — Marc 2020/07/19 20:32

Ance me ia vide ce esemplos “la monte du la plu alta” e “la monte du de la plu altas” ave la mesma tradui engles. Esce lo es intendente? — Marc 2020/07/19 20:32

Esce la dui pote es

1. la ata de divide a en du partes, o
  2. la nom de un de du partes otenida par acel divide?

Si lo es la caso 2, como on pote nomi la ata de divide a en du partes? La fr: dichotomie, tan cara per Zenon? — Mixel 2020/07/20 10:36

Cual de los es focador?

…car nos ave parolas separada en rusce

Esce lo es un era de tape?

du-

La tradui de prefisa “du-” en disionario nota sola “great-” como en relatadas. Lo pare ce esta prefisa es plu flexable: “dupunto”, “ducolorida”

Esente (ajetivo)

Me vole alga esemplos per “esente” en rol de ajetivo. Me no crede ce me comprende la caso sento persentos. Esce ambos frases es coreta?

Esente no es comun usada como un ajetivo. Lo apare tal en la disionario car la nom esente (multe plu comun) es derivada de lo. On trova esente como un averbo a veses, simil a tua esemplo prima, ma averbos descrive la verbo de la frase e donce ance la sujeto en efeto: tua esemplo prima pare dise ce el ia es un bon parodia cuando el ia scrive la libro. (= “Esente un bon parodia de vaporpunc, el ia scrive un libro.”) Simil, tua esemplo du pare dise ce los, e no la dio, es su la mar. Como un ajetivo, esente ave la sinifia de esistente: “El no ia persepi la peril esente.” Ma car esta usa es tan rara, lo ta risca es malcomprendeda como la usa averbal, e me recomenda evita lo. — Simon 2020/07/29 06:23

verbos infinitiva como suproposa nomin

Lo pare ce bloco “Gramatica > Proposas > Suproposas nomin” “demanda per” un o du esemplos pos “On pote regarda ance un verbo infinitiva como introduinte un tipo de suproposa nomin”.

un produor-dirijor

En cuando atenta tradui a rusce la esemplo “produor-dirijor” a paje “nomes” me descovre la manca de [real life] usas per lo en la interede engles o combinas simil en la “ru-rede”. E an a elefen.org (eseta la gramatica). Esce lo es un esemplo de la potia de crea nomes nova?

alga demandas liada a “.des”

1. Cual esata es la difere entre “deses” e “desuples”. La traduis pare simil. Esce un de aceles es plu metafor con sinifia “multe”?

2. Me pensa ce un entrada per “sesdesi – nom” apare a du veses en disionario no distante de lunlotra. Esce on es permeteda sutrae un de los?

3. La disionario ave entrada per “la desenio de 1970” su “.desenio”, ma si on xerca “setedes” (o otra “xxxdes”es), on no va vide esta. Esce la disionario ave alga ‘macro’ per enclui esta esemplo cuando on xerca “setedes”, “otodes”, “80s” etc?

Un capitol secreta

Hmm, grasiante la parleta Telegram me aora mesma descovre ce varia de la gramatia en elefen ave un capitol cual es manca en tradui rusce (e probable otras): sintatica. Perce? :)

Sicle

Esce la sinifia de “sicle” enclui [motorcycles]?

En la disionario: “bisicli – verbo transitiva”. Transitiva como aseta un ojeto? Cual ta pote es un esemplo de frase?

Urjente (nom) e urjentia

Aida me per comprende la distingui entre “urjente (nom)” e “urjentia”. Un duple de esemplos ta es multe [appreciated].

Saco etc

Me xerca esemplos per “saco de gas”, “saceta” e “sacin” car me vole comprende esata la ojetos cual los sinifia.

“Flamosa”

Alo, francanovistes. Cual esata es la sinifia de “flamosa”? Un esemplo?

Asentua en “defia”

Un demanda simple: Cual es la asentua en “defia”? Me teme mea intui envia me a dirije era denova.

La asentua de la parolas en Xercan

Lo ta es un labora grande, ma me opina ce Xercan ta debe mostra la asentua de tota la parolas radis multisilabal fininte con du vocales (-ae, -ea, -ui, -ia e otra combinas…). On era a multe veses. — Mixel 2020/09/25 10:46

[en: lose]

Como on dise [en: “lose”] como oposante de “gania” o “vinse”?

Asentua en “maxia”

La disionario sujesta la asentua cade a la a prima en “maxia”. Esce lo cisa es plu bon con asentua a i como en engles e rusce (e probable alga plu linguas)?

Capitali de titulos

Cual es la regulas de capitali titulos (como en “presidente/Presidente”)?

“Oji” la ajetivo

Esce “oji” pote es un ajetivo? Como en “Prende la tartes oji, no la tartes ier” (la tartes cual on ia forni oji / ier).

La YouTube usor-non-amin

Alora, alga escutores a “Como un servo” ave problem usa ap YouTube sur aparatos movable: cuando los [switch] de YouTube a la paje vici per leje la testo, la video para. Cual los fa per solve la problem: los copia la testo intera en un comenta su la video.

Me pensa esce lo ta es plu bon si los pote escuta la article direta a vici? Un: me ta pote carga la fix audio sin video a alga loca asi, o du: la videos a YouTube es [embeddable] e me ta pote usa wrap si la vici suporta tal.

Sujestas?

Marc, me ia ajunta la codigo de video a tota la pajes. Car la videos apare sola en la HTML publicida, e no en la vici, la codigo parteni vera a mea program de publici, e donce me ia inventa un metodo plu fasil per espresa lo: en la WRAP html on scrive simple <youtube xyzxyzxyzxy> o (si on vole comensa a un secondo spesifada) <youtube xyzxyzxyzxy?start=123>. En esta modo, si en la futur YouTube altera sua sistem, o si nos cambia la largia de nosa pajes publicida, nos va debe ajusta sola la program de publici. — Simon 2020/12/24 09:39

Escuta e leje

Alo, Marc. La lia su tua video nova es noncoreta – lo gida a un era, car lo inclui www. a la comensa de la nom de la servador. Ma an si on ajunta acel prefisa, la lia gida a la vici, do on no pote jua la video. La lia coreta es asi. — Simon 2020/12/27 16:11

Preposadas: lfn “descrive” / en “modify”

La preambules de “Preposadas” en la gramaticas elefen e engles ave parolas corespondente “descrive” e “modify”. Esce sua sinifias acorda bon?