BIBLIA
Atesta VeaJenese · Esodo · Levitico · Numeros · Deuteronomio · Joxua · Judores · Rut · Samuel · Res · Cronicas · Ezra · Nehemia · Ester · Tobi · Judit · Macabeos · Job · Salmos · Proverbos · Eclesiaste · Canta de Cantas · Sajia · Sirac · Isaia · Jeremia · Lamentas · Baruc · Ezeciel · Daniel · Hoxea · Joel · Amos · Obadia · Jona · Mica · Nahum · Habacuc · Sefania · Hagai · Zecaria · Malaci
Atesta NovaMateo · Marco · Lucas · Joan · Atas · Romanes · 1 Corintianes · 2 · Galatianes · Efesianes · Filipianes · Colosianes · 1 Tesalonianes · 2 · 1 Timoteo · 2 · Tito · Filemon · Ivris · Jacobo · 1 Petro · 2 · 1 Joan · 2 · 3 · Juda · Apocalipse

Evanjelio de San Lucas
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21 · 22 · 23 · 24

Capitol 1

1 Per ce multe omes ia intende pone in ordina un narada de acel cosas, ce ia es serta credada entra nos, 2 como esta omes, ci da comensa ia es atestores con oios e es ministros de la Parola, dona los a nos, 3 pare bon ance a me, pos ce ave comprende perfeta de tota cosas da vera prima, per ce a tu scrive un reporta ordinada, plu eselente Teofilo, 4 per ce tu pote conose sertia de acel cosas, en ce tu ia es instruada.

5 Es entra la dias de Erod, la re de Ieuda, un prete nomeda Zacaria, de la divide de Avia. Se sposa es de la fias de Aaron, e se nom es Elixeva. 6 E ambos los ia es justa ante Dio, paseante sin culpa in tota comandas e leges de la Senior. 7 Ma los ave no enfante, per ce Elixeva es vacua, e ambos los ia ave tre multe anios.

8 Con esta modo es, entra ce el servi como prete ante Dio in ordina de se divide 9 seguente la costum de pretia, se fortuna cade per arde odore dulse, cuando el vade en la temple de la Senior. 10 E la entier foa de la popla prea estra a ora de odore dulse.

11 A esta ora, a el un anjel de la Senior se mostra, entra ce sta a lado destra de la table de odore dulse. 12 E, cuando Zacaria vide, el ave turba, e teme cade supra el. 13 Ma a el la anjel dise: –No teme, Zacaria, per ce tu prea es oiada; e tu sposa Elixeva va nase un fio, e tu va clama se nom Iocanan. 14 –E tu va ave joia e felis, e multe omes va selebra a se nase. 15 –Per ce el va es grande en vista de la Senior e va bevi no vino no bevide ebriable. El ance va es plen con la Spirito Santa, vera da madre. 16 –E el va diverte multe projenie de Israel a la Senior se Dio. 17 –E el ance va vade ante El en la spirito e potia de Elia, PER CE DIVERTE LA CORES DE LA PADRES A LA ENFANTES e la omes obente a sajia de la omes justa, per ce fa prepareda un popla pronto per la Senior. [Malaci 4:5,6]

18 E Zacaria dise a la anjel: –Seguente ce conose me esta? Per ce me es un om vea, e me sposa ave multe anios.

19 A el la anjel respondente dise: –Me es Gavriel, ci sta ante Dio, e a tu es enviada per ce a tu proclama esta novas. 20 –Vide: tu es muta e no pote parla a la dia, cuando cada esta cosa va es fada, per ce tu no creda me parolas, ce va es completada en se tempo.

21 E la jente espeta Zacaria, e los se demanda de ce el resta en temple. 22 E, cuando el se retorna, el a los no pote dise. E los comprende, ce el ia vide un revela en la temple, per ce el a los atenta dise con manos e resta muta.

23 E aveni ce, cuando la dias de se servi es completa, el departi a se casa. 24 Pos acel dias, se sposa Elixeva ensinti e se asconde entra sinco menses, disente: 25 –Per esta modo la Senior a me ia fa en la dias, en ce El ia vide, per ce sutrae me desgustia entra jente.

26 E en la mense ses la anjel Gavriel es enviada par Dio a site de Galiles, la nom de ce es Natseret, 27 a virjin prometeda a om, ci nom es Iosef, da casa de David. E la nom de la virjin es Mariam. 28 E la anjel veninte a el dise: –Salute, tu favoreda. La Senior es con tu felisida entra femas.

29 Ma el vidente el es turbada per la dise e se demanda de como salute es esta. 30 E la anjel a el dise: –No teme, Mariam, per ce tu ia trova favore con Dio. 31 –E vide: Tu va fi ensinta en utero e nase un Fio e va clama Se nom IEXUA. 32 –El va es grande e es clamada Fio de El la plu alta. E a El la Senior Dio va dona la reia de Se padre David. 33 –E El va regula supra la casa de Iaacov a tota tempo, e de Se reia no es fini.

34 Ma Mariam dise a la anjel: –Como es esta, per ce me no es familial con un om?

35 La anjel respondente a el dise: –La Spirito Santa va veni supra tu, e potia de El la plu alta va es ombra supra tu. Donce El naseda santa va es clamada Fio de Dio. 36 –E vide: Tu parente Elixeva ance ia fi ensinta con fio en se veia. E esta es la mense ses a el, ci ia es clamada vacua. 37 –Per ce cada cosa no es nonposable asta Dio.

38 E Mariam dise: –Vide la slava de la Senior. Lasa, ce es a me per tu dise.– E la anjel departi da el.

39 Entra acel dias Mariam se levante vade a la pais de colinas con freta a site de Ieuda 40 e entre la casa de Zacaria e salute Elixeva. 41 E aveni ce, cuando Elixeva oia la salute de Mariam, la bebe salta en el. Elixeva es plenida con la Spirito Santa 42 e clama con vose forte e dise: –Felisida es tu entra femas, e como felisida la Fruta de tu utero. 43 –E da do es esta, ce la madre de me Senior veni a me? 44 –Per ce vide: Cuando la sona de tu salute ia veni a me oreas, la bebe en me salta per joia. 45 –Felisida es el, ci ia creda, per ce va es un realia de la cosa a el parlada par la Senior.

46 E Mariam dise:
–Me mente* fa la Senior grande [o spirito]

47 –e me spirito loda en Dio me Salvor.
48 –Per ce El ia regarda supra umilia de Se slava. Per ce vide: Pos esta ora cada jenera va considera me felisida.
49 –Per ce El potos ia ata a me cosas grande, e santa es Se nom.
50 –E Se compati es a jenera de jeneras a los, ci El temente.
51 –El ia labora potia con Se braso. El sperde la omes orgulos en la razona de la cor.
52 –El ia fa res basa da se sentas e fa los, ci ia es basa, alta.
53 –El ia fa los fama plena con cosas bon e ia envia los rica vacua.
54 –El ia aida Israel Se domestico per ce recorda compati
55 –como El ia dise a nos padres Avraam e se seme a tota tempo.

56 Mariam sta con el a tre menses e se retorna a se casa.

57 A Elixeva la tempo, cuando el va trae, es completa, e el nase un fio. 58 E la visinas e la parentes ia oia, ce la Senior fa Se compati grande con el, e los selebra con el.

59 E aveni a la dia oto, los veni per ce sircacorti la fio. E los clama el con la nom de se padre Zacaria. 60 Se madre respondente dise: –No, ma el va es clamada Iocanan.

61 E los a el dise: –No un entra tu parentes es clamada con esta nom.

62 Los fa sinias a se padre, ce el vole, con ce el va es clamada. 63 E pos demanda un bloco de scrive, el scrive, disente: –Iocanan es se nom.– E tota los se demanda. 64 Se boca es abrida pronto e se lingua es laxida, e el bondisente Dio parla. 65 E teme ocure supra cada un, ci abita sirca los. E en la pais entier de colinas de Ieuda es diseda de tota esta cosas. 66 E cada un los ointe reserva en se cor, disente: –Ce la ora va es esta enfante?– E la mano de la Senior es con el.

67 E Zacaria se padre es plenida con Spirito Santa e disente proclama:

68 –Bondiseda es la Senior Dio de Israel, per ce El ia regarda e ia labora la paia de Se popla,
69 –e El ia leva un corno de salvar per nos en la casa de David Se domestico,
70 –seguente ce El proclama con la boca de Se proclamores santa da la ora tempo comensa:
71 –salva da nos enemis e da la mano de tota los odinte nos,
72 –per ce fa compati completa con nos padres e per ce recorda Se concorda santa,
73 – a nos dona la jura, ce El ia jura a Avraam nos padre:
74 –pos salva sin teme da la mano de nos enemis, nos va servi El
75 –con santia e justia ante El entra cada dia de nos vive.

76 –E tu, enfante, tu va es clamada la proclamor de El la plu alta. Per ce tu va vade ante la fas de la Senior per ce prepare Se via
77 –e per ce dona conose de salva a Se popla con renvia de Se peca
78 –con la senti de compati de nos Dio, con ce la Fonte de dia da alta ia visita nos,
79 –per ce brilia supra los en oscuria e sentante en la ombra de moria, e per ce dirije nos pedes a la via de pas.

80 La enfante crese e deveni forte en spirito. El es en la desertos asta la dia de Se mostrar a Israel.

Capitol 1

Evanjelio de San Lucas
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21 · 22 · 23 · 24

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 31 otobre 2021 (11:25 UTC).