BIBLIA
Atesta VeaJenese · Esodo · Levitico · Numeros · Deuteronomio · Joxua · Judores · Rut · Samuel · Res · Cronicas · Ezra · Nehemia · Ester · Tobi · Judit · Macabeos · Job · Salmos · Proverbos · Eclesiaste · Canta de Cantas · Sajia · Sirac · Isaia · Jeremia · Lamentas · Baruc · Ezeciel · Daniel · Hoxea · Joel · Amos · Obadia · Jona · Mica · Nahum · Habacuc · Sefania · Hagai · Zecaria · Malaci
Atesta NovaMateo · Marco · Lucas · Joan · Atas · Romanes · 1 Corintianes · 2 · Galatianes · Efesianes · Filipianes · Colosianes · 1 Tesalonianes · 2 · 1 Timoteo · 2 · Tito · Filemon · Ivris · Jacobo · 1 Petro · 2 · 1 Joan · 2 · 3 · Juda · Apocalipse

Evanjelio de San Lucas
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21 · 22 · 23 · 24

Capitol 2

1 Aveni entra acel dias, ce un proclama vade da Cesar Augusto, ce munda entier va fi enscriveda. 2 Esta enscrive aveni a prima ves, cuando la governor de Siria es Cuirinio. 3 E tota un vade per ce fi enscriveda, tota persones a site propre.

4 Iosef ance vade da Galiles da site Natseret a Ieuda a site de David, ce es clamada Beit-Lecem, per ce, esente de la casa e familia David, 5 fi enscriveda con Mariam, ci es la sposa a el prometeda e es ensinta. 6 Aveni, entra ce los es ala, ce la dias de se traer es plen. 7 E el nase se Fio nasente prima e envolve El e pone El en la caxa de feno, per ce no es un loka per los en la dormeria.

8 E oveores es en la mesma parte en campos, manteninte survide entra note supra se oveas. 9 E vide: un anjel de la Senior sta supra los, e la gloria de la Senior brilia sirca los. E los teme con teme grande. 10 E la anjel a los dise: –No teme. Per ce vide: Me a vos proclama joia grande, ce va es a tota popla. 11 –Per ce Salvor, ci es Cristo la Senior, ia fi naseda a vos en la site de David. 12 –E esta es la sinia a vos: Vos va trova un Bebe envolveda e reposante en caxa de feno.

13 E subita es con la anjel un foa de la armada de sielo, lodante Dio e disente:

14 –Gloria en la plu alta a Dio,
e supra tera pas, e en jente plase.

15 E aveni, entra ce la anjeles departi da los en la sielo, ce la omes oveores a cada dise: –Nos vade vera a Beit-Lecem e vide esta cosa, ce aveni, e ce la Senior fa conoseda a nos.

16 E los fretante veni e trova Mariam e Iosef e la Bebe reposante en la caxa de feno. 17 Los vidente fa la cosa difundida, ce es a los diseda de esta Enfante. 18 E tota ointes se demanda de dises a los par la oveores. 19 Mariam manteni tota cosas, pensante en se cor. 20 E la oveores se retorna, fante Dio glorios e lodante El per tota ois e vides seguente ce es a los diseda.

21 E, cuando la dias es plen a sircacorti la Enfante, Se nom es clamada IEXUA, ce El ia es clamada par la anjel ante comensada en madre.

22 E cuando la dias a purir seguente la lege de Moxe es plen, los trae El a Ieruxalaim per ce presente El a la Senior, 23 seguente es scriveda en la lege de la Senior, ce CADA OM NASENTE VA ES CLAMADA SANTA A LA SENIOR, [Deuteronomia 18:4] 24 e per ce dona un ofre seguente la dise en la lege de la Senior: UN DUPLE DE PIJONES [Levitic 12:2,8]

25 E vide: Es un om en Ieruxalaim, la nom de ci es Ximon, e acel om es justa e relijionos e espetante la Consola de Israel. E la Spirito Santa es supra el. 26 E es a el mostrada par la Spirito Santa, ce el no va vide moria ante vider la Cristo de la Senior. 27 E el veni con la Spirito a la temple. E, cuando los trae la enfante Iexua per ce ata seguente la costum de la lege per El, 28 el prende El a se brasos e bondise Dio e dise:

29 –Esta ora, Tu slavo departi, Padron,
seguente Tu parola, con pas.
30 –Per ce me oios ia vide Tu Salva
31 –prepareda ante la fas de tota jentes
32 –un lus a mostra de la poplas
e Gloria de Tu popla Israel.

33 E Iosef e Se madre se demanda de disedas de El. 34 E Ximon los bondise e dise a Mariam Se madre: –Vide: Acel Un es destinada a cade e leva de multes en Israel e a sinia maldiseda. 35 –E de tu: un spada va punia tu spirito. Con esta modo la razona de multe cores va es mostrada.

36 E es Ana un proclamor e fia de Fanuel de la projenie de Axer. El ave multe anios e ia abita con sposo entra sete anios pos [sposi] 37 e es sin sposo [e ave] otodes cuatro anios, e el no departi da la temple, entra servir sin comes e con preas entra note e dia. 38 A mesma ora el veni e loda la Senior e dise de El a cada un espetante la recompra en Ieruxalaim.

39 E cuando los ia fa completa tota seguente la lege de la Senior, los se retorna a Galiles a se site Natseret. 40 E la Enfante poca crese e deveni forte con spirito e plen con sajia, e la ama de Dio es supra El.

41 E Se jenitores a cada anio vade a la festa de Pasca. 42 E, cuando El ave des-du anios, los ia vade a Ieruxalaim seguente la costum de la festa. 43 E, cuando los fante la dias completa se ia retorna, Iexua la enfante sta en Ieruxalaim, e Iosef e Se madre no conose. 44 Los suposante, ce El es en la grupo, fa viaja de un dia e xerca El entra la parentes e entra la familiales. 45 E los no trovante El se retorna a Ieruxalaim, xercante El. 46 E aveni pos tre dias, ce los trova en la temple El sentante en media de la mestres, los e ointe e demandante. 47 Tota, ci oi El, es stonada de Se comprendia e respondes. 48 E los vidente El marvelia. E Se madre al El dise: –Fio, per ce fa Tu acel a nos? Vide: tu Padre e me avente turba ia xerca Tu.

49 E El a los dise: –Per ce xerca vos Me? No ia conose vos, ce Me debe es en la cosas de Me Padre? 50 E los no comprende la cosa, ce El dise a los.

51 E El vade con los e veni a Natseret. E El es obente a los. 52 E Iexua fa progresa con sajia e altia e con favore asta Dio e jente.

Capitol 2

Evanjelio de San Lucas
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21 · 22 · 23 · 24

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 31 otobre 2021 (11:25 UTC).