AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un xica perdeda en un foresta promete “nunca denova”

25 agosto 2021

Un xica de 22 menses, trovada pos cuatro dias en un foresta rusce, ia promete nunca desapare denova.

Lyuda Kuzina ia vaga a via cuando el ia es prosima a sua casa en la rejion Smolensk a ueste de Moscva, provocante un xerca cual ia envolve sentos de persones.

El ia ave no comedas e no acua. On ia trova final el cuando un de la grupos xercante ia oia un crieta. El ia es covreda par picas de insetos.

“El es plen convinseda ce el va core nunca denova a via de Mama,” sua madre Antonina ia dise. “Como longa el va recorda esta promete, me ave no idea. Ma a la min el dise lo.”

La paseor nova ia es curada en un ospital per enfantes en Smolensk. La televisa rusce ia parla con madre e fia en un jueria estra la ospital, do los espeta es permeteda a parti.

On ia deveni alarmada a martedi pasada, cuando Lyuda ia sorti de la casa de estate de la familia en la rejion Tyomkinsky. El ia jua su la sielo con sua sore de cuatro anios, ma cuando sua madre ia visita un visina e sua sore ia segue el, Lyuda ia vaga en un foresta prosima.

Cuatrosento bonvolores e polisiores local ia comensa xerca en la rejion. Sumerjores ia esplora an en lagos de reserva, ma ia trova no cosa. Ma pos cuasi cuatro dias, un de la grupos ia pausa per reposa a 4 cilometres de la casa e ia oisa un sona.

La madre ia raconta: “La bonvolores ia informa me ce los no ia es distante de la loca a la dia prima. Sola a la dia cuatro cuando los ia oia un pia, los ia trova el en alga ramos su un arbor.”

La esperia de Lyuda remente a un xico de tre anios ci en 2016 ia survive tra 72 oras en un foresta sibirsce abitada par lupos e ursos. Tserin Dopchut ia porta un bara peti de xocolada, ma Lyuda ia ave tota no cosa per come.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).