AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un vasin xines es aprobada par la OMS

8 maio 2021

La Organiza Mundal de Sania (OMS) ia dona sua aproba a la vasin de covid preparada par Sinopharm, un compania de la governa en Xina.

Esta es la vasin prima developada par un pais nonueste cual ia reseta la suporta de la OMS. Lo es ja donada a miliones de persones en Xina e otra locas.

A ante, la OMS ia aproba sola la vasines de Pfizer, AstraZeneca, Johnson e Johnson, e Moderna. Ma regulores individua de sania en alga paises – spesial plu povres en Africa, America latina e Asia – ia aproba la injeta xines per usa de crise.

Car poca datos ia es internasional publicida en la periodo temprana, la efetosia de la vasines xines ia es nonserta tra tempo longa. Ma ier la OMS ia anunsia ce lo ia validi la “securia, eficasia e cualia” de la vasin de Sinopharm.

La organiza ia dise ce la ajunta de esta vasin porta “la posiblia de aselera rapida la asede a vasin de covid per paises cual atenta proteje laborores de sania e poplas en peril”.

La OMS recomenda ce on dona la vasin en du dosas a persones con 18 anios e plu. On espeta un deside en la dias veninte sur un plu vasin xines, developada par Sinovac, e la vasin Sputnik V rusce es ance evaluada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).