AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un totem es redonada a la tera pos viaja longa

21 novembre 2021

Un totem spesial creada ia completi un viaja de 9000 cilometres de Mexico a la sude de Scotland.

La Totem Latamat ia es siselida par Jun Tiburcio en Chumatlán, Veracruz, de un sola arbor. Lo ia viaja tra Britan, incluinte un visita a Glasgow en la confere COP26, per asentua la consernas de persones nativa sur la cambia de clima.

Ier lo ia es redonada a la Tera en un rituo en la vila Dumfries, do lo va descomposa natural.

On descrive la totem como “un mesaje de la popla totanac a nosa comunias e xefes de mundo”. Lo intende remente como “profonda entretexeda con la natur es nosa esiste” e ance sur “la nesesa de ata sin retarda per disturba la dana fada par cambia climal”.

La dirijor artal de Border Crossings, compania teatral brites cual ia organiza la projeta, ia dise: “En tota locas do lo ia vade, Totem Latamat ia es bonvenida con cantas a rituos, emosiosa mostrante la spirito de unia entre nosa propre comunias e la poplas nativa ci sta a la linia fronte de la cambia de clima.

“La plu de la propre casa de Jun Tiburcio mesma ia es destruida par Siclon Grace en la periodo de la projeta, par resulta direta de la crese global de temperatur.

“Diferente de cultures materialiste ueste, cual atenta conserva sua obras de arte como modo de atrae valua monal, cultures nativa regarda sua obras como esentes con vive, e donce mortal.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 21 novembre 2021 (08:21 UTC).