AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un spada de crusador es trovada su la mar

19 otobre 2021

Un spada, sur cual on crede ce lo ia parteni a un crusador a sirca 900 anios ante aora, ia es trovada par un sumerjor-amator a la costa norde de Israel.

Esta lama de un metre ia es descovreda par Shlomi Katzin e donada a autoriosas. Lo pare ce la spada, crostida con organismes maral, ia reapare par causa de la moves natural de arena.

La Autoriosa per Anticalias Israeli (AAI) ia dise ce, cuando on ia limpi e analise la spada, lo va es publica esibida.

“La spada, cual es conservada en state perfeta, es un trovada bela e rara, e ia parteni evidente a un cavalero de la crusadas,” Nir Distelfeld ia dise, de la Unia per Preveni de Furi de la AAI. “Lo es stimulante ce nos encontra un ojeto tan personal, traente nos a 900 anios en la pasada a un epoca diferente, con cavaleros, armur e spadas.”

Kobi Sharvit, ci dirije la Unia de Arceolojia Maral de la AAI, ia dise ce la costa de Carmel, do Katzin ia trova la spada, ia dona refuja a barcones en tempestas tra sentenios de ativia longo la mar.

“Esta ambiente ia atrae barcones de mercatores tra la epocas,” el ia ajunta, “lasante pos se trovables arceolojial rica.”

Crusadores ia batalia en geras relijial nomida crusadas, aprobada par la Eglesa Catolica Roman en la periodo medieval. La plu bon conosedas ia es operas militar en la este de la Mediteraneo per reprende la Tera Santa de governa muslim.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).