AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un soldato deutx ia finje un refujada suri

21 maio 2021

Un ofisior militar deutx es litigada su acusa de presenta se como un refujada suri e de scemi atacas de terorisme estrema destriste contra politicistes.

Publica identifiada como mera Teninte Franco A., la ofisior, con base en Frans, ia fa un vive estracomun duple, rejistrada como un refujada nomida David Benjamin. On ia catura el en 2017 cuando el ia atenta reprende un fusil de mano, trovada par un limpor en un saleta privata a la airoporto de Wien.

La soldato insiste ce el no ia es un estremiste e no ia projeta atacas, e sua avocato defendente ia condena la promove contra el.

Sua vive duple ia es esposada cuando la autoriosas ia descovre ce la trasas de ditos de esta soldato en Strasbourg ia es identica a los con cual el ia rejistra se como un refujada cristian suri, abitante a viaja de tre oras a norde de Frankfurt.

La acusores crede ce el ia fa un lista de blancos posible, incluinte Heiko Maas (ministro deutx de esternas), la vispresidente de parlamento e un ativiste iudi, e ia intende usa sua identia falsa suri per reali atacas e fa ce on culpa un refujada, per provoca sentis antimuslim.

La acusores ia indica un reserva de muni e esplodentes cual el ia cumula en la sutera de sua jenitores, e cual on ia trova plu tarda en la casa de un ami. Los ia sita ance notas e rejistras en cual los dise ce la ofisior ia loda Hitler.

Los alega ance ce el ia parteni a un rede “Hannibal” de survivistes, sur ci ofisiores de securia crede ce los ia prepara se per la colasa de la stato deutx a “Dia X”.

Sua aresta ia segue un enflue de refujadas de Suria e otra paises en 2015 e 2016, ma lo ia es ance un de alga casos liante persones militar a la destra estrema de Deutxland.

A mera semanas pos la aresta, on ia trova ojetos vea militar nazi en esibi en la sala comun de sua base en Illkirch en Strasbourg, an su proibi contra simboles nazi.

La caso ia veni orijinal a un corte minor en Frankfurt a tre anios ante aora, ma ia es rejetada cuando la corte ia judi ce on ave no probablia grande ce la ofisior ia scemi un ataca. Acusores federal ia apela, e la caso ia ateni final un corte major.

Si condenada, la soldato va spende cisa des anios en prison.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).