AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un paseor es matada par un patineta motorida en Paris

20 junio 2021

La polisia franses xerca du femes pos la mori de un paseor colpada par un patineta eletrical en Paris.

La vitim ia es un sitadan italian de 31 anios. El ia pasea longo la rio Seine en la temprana de lundi la veculo ia colide con el.

On reporta ce la femes ia viaja rapida e no ia para pos la asidente. La ofisia de la acusor publica ia abri un investiga sur omiside malida par la fali de aida.

La vitim, nomida Miriam, ia pasea con un ami. Sua testa ia colpa la troteria e el ia sufri un para cardial. Sumerjores de la polisia patruliante la rio ia fa un trata medical urjente a a el, e ia susede recomensa sua cor pos 30 minutos.

On ia prende el nonconsensa a ospital, do el ia resta en coma asta sua mori a mercurdi. Orijinal de la rejion Capalbio en Toscana, el ia labora como servor en un restorante peti italian.

La asidente ia aveni a 01:00 sur la Via Georges-Pompidou a la riva destra, prosima a la Pont au Cambia. La polisia ia apela per atestores e esamina metraje de cameras vijilante la loca.

Esta caso ia renovi la debate sur patinetas eletrical en Paris, do on ia teme sur la securia de paseores. Tal veculos pote viaja a plu ca 50 cilometres per ora e deveni plu popular, partal car los no contamina la ambiente.

En 2019, la governa franses ia introdui regulas nova pos sentos de asidentes, incluinte alga moris. Usores debe ave a la min 12 anios e es proibida de gida sua patineta sur troterias.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).