AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un parlamentor brites es matada par un teroriste

16 otobre 2021

En England, Sir David Amess, parlamentor conservaliste, ia mori pos es cotelida en un sesion conselante a abitores de sua distrito de la pais.

A mediadia ier, la polisia ia es clamada a la eglesa do la sesion periodal ia aveni como normal, e ia trova Amess con multe feris. El ia es tratada par paramedicistes ma ia mori ala.

Un om brites de 25 anios ia es arestada su suspeta de omiside pos la ariva de la polisiores, e un cotel ia es confiscada. La om es un sitadan de la Rena Unida ci pare ave asendentes somali.

El es aora tenida a un polisieria en la contia Essex en la sude-este de la pais, do la ataca ia aveni. La polisia ia dise ce no otra person es xercada.

La ataca es tratada como un caso de terorisme. La investiga es gidada par ofisiores de la Corpo Antiteroriste de la Polisia Urban de London, sur ci on reporta ce los ia descovre ja “un motiva posible liada a estremisme islamiste”.

La polisia crede ce la om ia ata solitar, ma la investiga continua.

La ataca ia provoca xoca e repulsa entre la abitores de la distrito, do Amess ia es un figur vidable e bon conoseda, e de parlamentores, gidores relijial e otra persones.

Amess ia ave 69 anios e ia es un de la parlamentores brites la plu longa servinte, prima elejeda en 1983. Eurosetica, el ia suporta Brexit en la referendo de 2016. El ia promove sur sania, povria e la bonstate de animales.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).