AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un om con covid desembla como sua sposa

23 julio 2021

En Indonesia, un om con analise positiva de covid ia desembla como sua sposa per embarca un avion, ma on ia deteta el a media de la vola.

La om, identifiada par sola sua inisiales, DW, ia covre sua fas par porta un nicab. El ia usa ance la pasaporto de sua sposa e sua resulta negativa de covid.

Cisa el no ta es caturada si el no ta adota sua vestes normal cuando la vola interna ia es en la aira. Un ospitor ia nota e reporta la difere.

La om ia es detenida par polisiores pos la atera de la avion, e analiseda sin pausa. Cuando on ia descovre ce el ave la virus, on ia comanda el a isoli se en sua casa. La polisia dise ce el va es litigada pos acel periodo.

Esta ia aveni su restrinjes sever contra viaja en Indonesia, cual ia deveni rapida la punto sentral de coronavirus en Asia. La nasion rejistra cuasi 50 mil casos nova per dia.

En semanas resente, sua ospitales ia es inondada par un enflue de pasientes e ia sufri su un manca de recursos, incluinte osijen. Cuasi tre milion persones ia es infetada e plu ca 72 mil ia mori.

Como razonas per la sperde continuante de la virus tra Indonesia, on sita comun la furni lenta de vasines e ia apare de la varia delta, cual es multe comunicable.

La plu airocompanias ia restrinje viajas en la festa Eid al-Adha cual ia comensa a 19 julio.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).