AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un nota veni de escavores xines trapida

18 janero 2021

En Xina, 12 escavores es ancora vivente pos deveni trapida su tera par un esplode en un mineria de oro.

La laborores ia susede envia un nota a la ecipo salvante a sete dias pos la asidente. La fortuna de des otra escavores ci manca pos la esplode resta nonclar.

Asidentes en minerias xines no es rara. Los es comun causada par regulas de securia mal enforsada.

La 22 ia es trapida a la mineria Hushan prosima a Yantai en la provinse Shandong en Xina este a 10 janero, cuando un esplode ia dana la sorti e la sistem de comunica. La mineria ia es ancora en curso de deveni construida.

Como reportada par jornalisme governal, la salvores ia susede contata alga de la escavores tra un duto streta.

Pos sensa tiras a cordones cual los ia basi a su la tera, la ecipo ia envia comedas, medisin, paper e lapises a en la buco.

Longo un nota retraeda de la duto, 12 persones vive en la parte media de la escaveria, ma on no sabe la state de la otra des.

On reporta ce on fora ance alga otra posos de salva, esperante ce la laborores pote es evacuada. On crede ce los es situada a sirca 600 metres de la entra.

En desembre de la anio pasada, 23 escavores ia mori en Xina pos un gotea de monosido de carbono a un escaveria de carbon.

16 laborores ia es matada en setembre a un otra escaveria en la anteurbe de Chongqing cuando un banda transportante ia arde, produinte un cuantia grande de monosido de carbono.

E en desembre 2019, un esplode a un mineria de carbon en la provinse Guizhou en Xina sude-ueste ia mata a la min 14 persones.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).