AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un focon a un compleso de petrolio indonesian

29 marto 2021

En Indonesia, pompores labora per estingui un focon jigante a un de la refinerias de petrolio la plu grande en la pais. Un plumon de fuma asende alta supra la loca.

La focon ia ensende a la refineria Balongan, operada par Pertamina, la corpora nasional de petrolio, a sirca 00:45 de ora local oji.

A la min sinco persones es ferida, e on ia evacua sirca 950 abitores de un vileta. La labora es complicada par restrinjes contra covid. Un cuantia peti de persones es reportada como mancante.

Longo la servi rejional de maneja desastres, sinco persones es tratada en ospital per ardes grave, e 15 otras es minor ardeda. La feridas es abitores local e persones ci ia es sur un via prosima a la refineria.

“Nos ia ole prima un odor forte de carburante, tan forte ce mea nas ia dole, e nos ia oia colpas de lampo,” un visina ia esplica.

Pertamina ia dise ce on no conose la causa de la focon, ma ce lo ia comensa entre pluve forte e lampo.

En un confere jornaliste, la compania ia clari ce la focon no ia afeta la capasia de prosede de la refineria, e ia espresa la espera ce sua funsiona va deveni denova normal en la sinco dias seguente. La focon ia es focada a la tances de la compleso, sin dana la trateria.

La compania ia dise ance ce lo descomuta tempora la refineria per esamina la flue de petrolio.

Esta compleso, situada en la provinse Djava Ueste a sirca 200 cilometres a este de Jakarta, ave un area de plu ca 340 ectares e pote prosede 125 mil bariles a cada dia.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).