AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un atacor atenta veneni acua en la SUA

9 febrero 2021

En la Statos Unida, un pirata de rede ia asede la sistem de acua de un site en Florida e ia atenta ajunta un cuantia perilosa de un cimical.

La pirata ia aumenta la cuantia de idrosido de sodio en la sistem de trata acua en Oldsmar, ma un laboror ia nota la situa e ia desfa la ata.

Esta cimical es usada en cuantias peti per controla la asidia, ma un cuantia grande ta causa problemes major en la acua.

Lo es la ingrediente xef en desblocintes de cloaca. Multe corodente, lo pote irita la pel e oios e causa un perde tempora de la capeles. Si on engoli lo, lo pote dana la boca, garga e stomaco e provoca vomita e diarea.

On ia fa ancora no arestas e on no sabe esce la ataca ia es realida en la SUA o de estra.

Un computador controlante la sistem ia es teleasededa a venerdi. Un operor ia vide ja un tal atenta de usa la sistem en la matina ma ia suposa ce esta es sua supravidor.

Ma un plu atenta ia aveni en la temprana de la posmedia, e a esta ves la pirata ia susede aumenta la proportio de idrosido de sodio de 100 partes per milion a 11 100 partes. La operor ia redui la nivel a la normal, sin pausa.

La compleso de Oldsmar furni acua a comersias e sirca 15 mil abitores local. Aora on ia descomuta tempora la capasia de teleasede la consol.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).