AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un animal (non)misteriosa sur un arbor polsce

16 april 2021

En Polsca, ofisiores ia reseta un averti sur un animal nonusual cual senta sur un arbor en la site Kraków. “Persones no abri sua fenetras car los teme ce lo va entra a sua casas,” la fem ci ia reporta lo ia esplica.

Ma cuando la Sosia per Bonstate de Animales de Kraków ia visita la loca, on ia trova ce la creada misteriosa es no un avia e an no un retil, ma un cresente – un pan de pasta dulse.

Scrivente en Facebook, la organiza ia dise ce sua ofisiores ia demanda a la telefonor desperante esce la animal nonidentifiable pote es un avia xasante. Lo ia pasa ja du dias sur la arbor.

La fem ia responde ce lo aspeta plu simil a un laguna – la parola polsce per “lagon” – ante recorda la parola coreta legwan, cual sinifia “iguana”.

An si la ofisiores ia sabe ce lo es nonprobable ce un retil ta survive la temperatur fria de primavera en esta site en Polsca sude, los ia vole sabe esce la animal es cisa un animal de casa, abandonada par sua posesores.

Ma pos ariva, los ia vide ce la ojeto sin testa e sin membros, reposante sur un arboreta de lila, es un cresente, probable lansada de un fenetra per nuri avias.

La organiza ia reata bonumorosa a la aveni, disente ce la popla debe continua condui cauta, an si los risca era, e debe reporta tota consernas sur la bonstate de animales.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).