AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Trudeau aposta e gania un periodo tre

21 setembre 2021

Justin Trudeau ia gania un periodo tre como ministro xef de Canada, car sua Partito Libraliste va reseta la plu votas en un eleje subita anunsiada. El ia descrive la resulta como “autoria clar” per trae la pais tra la pandemica.

En ce resultas ia ariva ancora en la tarda de ier, Trudeau ia es en curso a un plu governa de minoria. Esta sinifia ce el va debe denova colabora con otra partitos per aproba leges.

Parlante en Montréal a esta matina, Trudeau ia reconose ce la deside de reali un eleje temprana ia es profonda nonpopular: “Me oia vos cuando vos dise ce vos vole revade a la cosas cual vos ama, sin preocupa sur la pandemica o la eleje.”

Resultas inisial ia indica ce sua libralistes ia gania ja o va gania probable 156 sejas, min ca la 170 nesesada per un majoria parlamental. La oposores xef, la Partito Conservaliste de Erin O’Toole ia gania 121. La resulta es jeneral un repete de la situa pos la eleje en 2019.

La ajenteria nondependente cual supravide la prosede ia averti a ante ce la serti de alga resultas va ocupa dias, car on debe conta la votas postada.

En anunsia la eleje en agosto, la ministro xef ia aposta, esperante ce la responde governal a la pandemica va aumenta la potia de sua partito en parlamento. Ma la partitos oposante ia freta per acusa el de un “projeta de vania” a media de un onda cuatro de coronavirus.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).