AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Trovas inisial sur la mata de Halyna Hutchins

28 otobre 2021

La polisia esuan dise ce cisa on va fa acusas criminal sur un mata cual ia aveni en la semana pasada sur un stadio de filma en Mexico Nova.

Alec Baldwin, ator, ia mata nonintendente la sinemiste Halyna Hutchins e ia feri un dirijor sur la stadio de la filma de caubois Rust.

Longo investigores, un “misil de plomo” ia es sutraeda de la spala de la dirijor, e lo pare es un baleta vera. Los ia dise ce la persones a la stadio ia ave “alga autosasia” en relata con securia.

Presentante la trovas inisial, Xerif Adan Mendoza de la contia Santa Fe ia dise: “Nos suspeta ce otra baletas vera ia es trovable sur la stadio. Nos va determina como estas ia ariva ala, perce los ia es ala, car los ia debe no es ala.”

El ia dise ce la polisia ia prende asta aora 600 ojetos atestante, incluinte tre fusiles e 500 baletas. El ia ajunta ce la misil sutraeda de la spala de Joel Souza es ance prendeda como atesta.

“Me opina ce la fatos es clar,” el ia dise. “Un arma ia es donada a Sr Baldwin. La arma ia es operable e ia xuta un baleta vera, matante Sra Hutchins e ferinte Sr Souza.”

El ia dise ce asta 100 persones ia es sur la stadio de la filma cuando la xuta ia aveni a jovedi pasada. El ia confirma ce du otra persones ia toca la pistol, un revolver antica, ante cuando Baldwin ia reseta lo – Hannah Gutierrez-Reed, armor de la filma, e Dave Halls, dirijor aidante.

Halls ia informa la investigores ce el no ia esamina tota la baletas en la pistol ante transfere lo, longo un documento de corte publicida ier. On reporta ce el ia esclama “pistol fria” en dona lo a Baldwin, lo cual sinifia ce el ia crede ce lo es secur.

Gutierrez-Reed ia dise a la investigores ce la pistoles ia es securida corta ante la asidente, ma la muni no. El ia ajunta ce pistoles es usual tenida en un caxa secur cual poca persones pote asede.

Baldwin e la produores de la filma ia emplea un compania privata de avocatos per fa sua propre esplora de la situa sirca la mata. Ma alga espertas legal ia dise ce lo es nonprobable ce el va es criminal acusada. La ator coopera e ia espresa sua xoca sur lo cual el ia descrive como un “asidente trajedin”.

La aveni ia provoca un debate sur regulas de securia en Hollywood.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).