AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Retardas nova per vasini en la UE

23 janero 2021

Un plu fabricor de vasin de covid ia averti sur difisiles de furni a la Uni European, cresente la frustra en acel paises.

AstraZeneca ia dise ce, par causa de un problem de produi, la cuantia de dosas inisial disponable va es min ca espetada. La Comisionor de Sania de la UE ia espresa sua “nonsasia profonda” a la informa.

Esta aveni pos cuando alga nasiones ia debe ja lenti sua programes de vasini pos un redui de furnis de la vasin Pfizer-BioNTech.

Ofisiores no ia confirma publica como grande va es la nonsufisi, ma un fonte anonim ia indica ce la furnis de AstraZeneca va es reduida par 60% a 31 milion en la cuatri prima de esta anio. La compania ia intende furni sirca 80 milion dosas a la 27 paises de la UE ante marto.

La vasin de AstraZeneca, developada con la Universia de Oxford, ancora no es aprobada per usa par la regulor medical de la bloco, ma on previde ce esta va aveni a la fini de esta mense.

Ier, la declara de la compania ia culpa “produis reduida a un fabriceria en nosa cadena de furni european”, e ia ajunta ce on continua aumenta la cuantia produida, an tal.

Israel, la Amirias Arabi Unida, la Rena Unida e la Statos Unida ia progresa multe ultra la Uni European en relata a la cuantia de dosas donada per person asta aora.

Vasines es sempre plu regardada par espertas como la sola modo de sorti de la crise de covid, con ce multe nasiones european batalia per maneja un surje matante de la virus en la inverno.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).