AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Recordos de caldia es rompeda en Canada

30 junio 2021

En Canada, deses de persones ia mori en un caldia cual esede recordos de temperatur.

La polisia en la rejion de Vancouver ia responde a plu ca 130 moris subita de venerdi. La plu ia es vea o ia ave ja disturbas fondal de sania. La caldia ia contribui a multe de esta casos.

Ier, la pais ia rejistra sua temperatur la plu alta de istoria a la dia tre en serie: 49,5°C en Lytton en la provinse Columbia Brites. Ante esta semana, la temperatur en Canada ia suprapasa nunca 45°C.

La caldia es causada par un cupola de presa alta cual covre la norde-ueste de la SUA e Canada.

Multe casas en Columbia Brites no ave frescadores, car la temperatur es tipal multe min estrema en la menses de estate. En Vancouver, la site la plu grande de la provinse, on ia pone tempora fontes de acua e salones de fresci.

Deses de polisiores es repostida en la site, e la cuantia aumentada de telefonis urjente ia crea un cumula de labora e ia consuma multe recursos polisial.

“Nos es la pais du de la plu frias de mundo, e la plu nevosa,” David Phillips ia dise, climatolojiste per la departe governal sur la ambiente. “Nos vide comun periodos fria e ventones de neva, ma nonfrecuente nos parla sur clima calda como esta. Dubai ta es min calda ca lo cual nos vide aora.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).