AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Protestas contra la rena militar continua en Sudan

26 otobre 2021

Protestores defiante resta sur la stradas de Sudan pos un colpa militar par la fortes armada de la pais. Scandente e brandinte banderas, los ia bloci vias en la capital Khartoum e sirca la pais pos la saisi de controla.

Ier, Jeneral Abdel Fattah al-Burhan, gidor de la colpa, ia disolve la governa sivil, ia aresta xefes political e ia declara un state de crise. Soldatos ia spara contra folas e on reporta ce los mata des persones.

La colpa ia atrae condenas global. Diplomatas ia dise ce la Consilio de Securia de la NU va consenta oji per discute la crise.

Per justi la colpa militar, Burhan ia culpa conflitas interna political.

Soldatos ia vade de casa a casa en Khartoum, arestante organizores local de la protestas. La airoporto de la site es cluida e volas internasional es suspendeda. La interede e la plu linias de telefon es ance nonfunsionante.

Lo pare ce la empleadas de la Banco Sentral greve, e tra la pais dotores refusa labora en ospitales su dirije militar, estra en casos de crise.

Gidores sivil e sua corespondentes militar es en conflita pos la suverti de Omar al-Bashir, renor de tempo longa, en 2019.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).