AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

On va sabe cisa nunca la orijina de covid

20 otobre 2021

Ajenterias de securia en la SUA dise ce cisa los va pote nunca identifia la orijinas de covid-19, ma los ia conclui ce lo no ia es creada como un arma biolojial.

En un evalua refrescida de la orijinas de la virus, la Ofisia de la Dirijor Esuan de Informa Nasional ia dise ce egal un transmete de animal a umana e un sienseria nonselida es ipoteses credable per la sperde inisial. Ma la informas no sufisi per ateni un conclui defininte.

Xina ia critica la reporta.

La trovadas ia es publicida en un reporta desecretida, revisante un investiga cual la governa esuan ia presenta en agosto.

Lo dise ce la comunia de securia desacorda ancora sur la orijina la plu probable de la virus. Cuatro ajenterias ia judi con “fida basa” ce lo ia orijina de un animal infetada o de un virus relatada.

Ma un ajenteria ia nota ce lo ave un “fida moderada” ce la infeta umana prima ia es, la plu probable, la resulta de un asidente de laboreria siensal, probable envolvente esperimentas a o manipulas de animales par la Instituida de Virolojia en Wuhan.

La reporta dise ance ce ofisiores xines ia es nonconsensa de la esiste de la virus ante la eruta inisial de covid en la site Wuhan en la tarda de 2019. Ma lo nota ce Xina continua impedi la investiga global e resiste comparti informas.

Respondente, la ambasada xines en Washington ia declara: “La moves par la SUA de depende de sua sistemes de informa en loca de siensistes per trasa la orijinas de covid-19 es intera un farsa political. Nos ia suporta laboras con funda siensal per trasa la orijinas, e va continua resta ativa envolveda. Pos dise esta, nos oposa firma la atentas de politici esta problem.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).