AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

On recorda Li Wenliang a un anio pos sua mori

7 febrero 2021

En redes sosial en Xina, on ia recorda la dotor ci ia averti sur la eruta de coronavirus en la pais.

Miles ia onora Li Wenliang ante la aniversario prima de sua mori a 7 febrero 2020. El ia mori pos developa covid en trata pasientes en Wuhan.

Li ia atenta averti sua medicistes colaborante sur un maladia cual ia pare simil a sras, un otra coronavirus matante. Ma la polisia ia comanda el a “para fa comentas falsa” e on ia investiga sua “sperde de rumores”.

El ia es un dotor de oculos a un ospital en Wuhan, la site en la este de la sentro de Xina do on ia deteta la caso prima de covid a la fini de 2019.

La mori de Li ia provoca un mostra rara de tristia e coleria publica sur la maneja de la problem par la governa xines. Cuando ospitales ia pleni en Wuhan, on ia acusa la governa de desesajera la gravia de la virus e de asconde la estende de sua sperde.

Sola cuando la coleria ia deveni vera manica, la governa ia desculpa Li e ia onora el como eroe. A pos, plu ca 105 milion persones tra la mundo ia es infetada par la virus e 2,3 milion ia mori de lo.

La libria de parla es limitada en Xina, do la governa ia promove un nara ofisial sur sua maneja susedosa de la virus.

Xina sensura costumal la comentas en redes sosial. Ma la paje personal de Li en Weibo, la corespondente xines de Twitter, ia deveni un spasio rara do usores ia pote espresa sua sentis.

On ia lasa ja sentos de miles de mesajes en la comentas de la postas de Li, e multe plu ia apare ier.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).