AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Lamenta pos matas a un protesta lubnani

15 otobre 2021

Lubnan ia anunsia oji un dia de lamenta pos la mori de a la min ses persones e la feri de deses par combate matante en Beirut.

Spara ia aveni en tempo de un protesta par grupos xia contra la judor ci investiga un esplode enorme a la porto de la site en la anio pasada.

Hezbollah, cual ia organiza la protesta, dise ce partisipores ia es atacada par fusilores sur tetos ensircante. Los ia culpa un ramo cristian, cual nega la acusa.

Un tensa major pertine a la investiga de la esplode cual ia mata 219 persones en agosto 2020. Partes grande de Beirut ia es destruida par la esplode, ma ancora nun es litigable.

Hezbollah e sua aliadas dise ce la judor es prejudida, ma la familias de la vitimes suporta sua labora.

La protesta ia comensa estra la Palasio de Justia – la construida xef de la corte – con sentos de persones argumentante ce la investiga ia deveni politicida e esijente la despone de la judor, Tarek Bitar.

Sparas pesosa ia aveni en la stradas cuando la fola ia pasa tra un sirculo de trafica en un rejion sentral. Abitores local ia debe fuji de sua casas cuando omes armada con fusiles automata e lansagranadas de roceto ia intercambia sparas.

On crede ce la omes ia es membros de militias xia e cristian. La combate ia continua tra alga oras ante la restora de calmia.

A un scola prosima, enseniores ia instrui enfantes joven a reclina prona sur la solo con manos sur testas.

Fontes medical e militar ia dise ce alga de la persones matada ia es fusilida a testa. Estas ia inclui un fem colpada par un baleta deviante en sua propre casa.

La xef de la Fortes Lubnani ia condena la violentia e ia apela per calmia. La armada ia dise ce lo ia posti soldatos per xerca la atacores, avertinte ce los va “xuta contra cualce fusilor sur la stradas”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).