AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La presidente es proibida de parti de Aiti

15 setembre 2021

Ariel Henry, ministro xef de Aiti, ia es proibida de parti de la pais en un investiga de sua partisipa alegada en la asasina de Presidente Jovenel Moïse.

On ia demanda ce Henry esplica sua relatas con Joseph Felix Badio, un suspetada major en la mata. Rejistras indica ce la du omes ia fa telefonis multiple a mera oras pos la asasina.

Moïse ia es matada a 7 julio par sparores en sua casa privata en un suburbe de la capital Port-au-Prince. Sua mori ia crea un crise political cual ia profondi cuando un trematera ia afeta la sude de Aiti a un mense ante aora.

A lundi, Henry ia envia un letera parente desempleante la avocato xef Bed-Ford Claude e acusante el de “un ofende grave de maneja”. El ia nomina un sustitua.

An tal, ier Claude ia pare resta en sua posto cuando el ia demanda ce un judor investigante la omiside de Moïse acusa la ministro xef sur sua envolve “suspetada” en la caso.

Fontes esperiosa sur Aiti dise ce la ministro xef no ave la autoria de despone la avocato xef. La ministro de justia ia comanda plu proteje polisial per Claude pos alga menasas reportada.

Avocatos acusante dise ce rejistras otenida de la compania de telefon Digicel confirma ce Badio – un ofisior de la ministreria de justia ci on acusa de scemi la asasina – e Henry ia parla a du veses, corta pos la mata de Moïse.

Badio ia desapare pos la omiside e es aora xercada par la polisia. Datos de jeolocali mostra ce el ia parla de un loca prosima a la sena de la crimin. El no ia comenta publica sur esta alegas.

La ministro ia rejeta resente lo cual el ia descrive como “taticas diverjente” intendeda per “sperde confusa”, sin responde a la acusas spesifante contra el.

La polisia dise ce 44 persones es aora tenida pos aresta en relata con la ataca, incluinte 18 membros jubilada de la militar colombian.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).