AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La Pape parla sur esita de vasini en la Eglesa

16 setembre 2021

La Pape ia dise ce el no sabe esplica perce alga cardinales en la Eglesa Catolica esita reseta la vasin de covid.

“Lo es pico strana, car umanas ave un istoria de amia con vasines,” Fransisco ia comenta a reportores en un vola de Slovensco a Italia. La pape, ci mesma es vasinida, ia urje ja persones a reseta la injeta per “la bon comun”.

El ia nota ce un cardinal ia fini en cura intensa con covid. El no ia nomi la om a ci el ia refere, ma Raymond Burke, un cardinal esuan conservaliste de 73 anios, ia pasa alga dias resente a un respirador en ospital pos developa la virus.

Lo no es clar esce Burke es vasinida, ma en la pasada el ia critica la vasini.

“An en la Colie de Cardinales on ave alga negores de la vasin,” la Pape ia dise en sua avion. “Ma un de los, compatiable, es ospitalida con la virus. Estas es la ironias de la vive.”

El ia ajunta ce cuasi cadun a la Vatican es aora vasinida, e ce on “studia como aida” los ci esita.

“Como enfantes [nos ia es vasinida] per morbilio, poliomielite – tota la enfantes ia es vasinida e nun ia fa cualce cexa,” el ia esclama. Ma la pape la reconose ce alga debates sur la vasin risca crese la teme e nonsertia sur la injetas, e a esta el ia comenta ce “nosa debe clari la cosas e parla calma”.

Alga xefes relijial, spesial en la Statos Unida, crede ce catolicas debe ave la direto de fa un oposa consiensosa a la vasines de covid par razonas de relijio. Ma Pape Fransisco ia desacorda con esta, disente ce la vasines es “moral asetable” e pote es usada “con bon consiensa”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).