AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La pape encontra un aiatola en Irac

6 marto 2021

En la dia du de sua visita a Irac, Pape Fransisco ia consenta con un de la xias la plu potiosa. Sua encontra con Aiatola Grande Ali al-Sistani, la gidor spirital de miliones de muslimes xia, ia aveni en la site santa Nadjaf.

Esta es la viaja internasional prima par la pape pos la comensa de la pandemica, e la visita prima a Irac par cualce pape.

Covid e temes sur securia ia fa ce esta un viaja perilosa per la xef de la Eglesa Catolica, ci ave 84 anios. El ia dise a reportores ce el senti “obligada par debe” a fa esta viaja “simbolin”, en cual el va visita alga locas en Irac en cuatro dias.

On ia dona no detalias sur la discute entre la pape e la eglesor xia xef, ma probable lo ia foca a temas intercredal como la minoria cristian en Irac, ci es afetada par ondas de violentia pos la invade de Irac, gidada par la SUA, en 2003.

Plu tarda, la pape va viaja a la site antica Ur, cual on regarda como la loca de nase de la profeta Abraham, un figur sentral de islam, cristiania e iudisme.

Sirca 10 mil membros de la fortes de securia iraci es postida per proteje la pape en sua visita, e proibis de sorti tra la dia intera es enforsada per limita la sperde de coronavirus.

Reportada es ce alga grupos militariste xia oposa la visita de la pape, sujestante ce sua turi representa un interfere par la ueste en la relatas de la pais.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).