AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La OMS urje aselera la vasini de nasiones povre

5 agosto 2021

La Organiza Mundal de Sania (OMS) ia recomenda un pausa de vasines aumentante contra la coronavirus asta minima la fini de setembre.

Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus, dirijor jeneral de la OMS, ia dise ce un suspende ta permete ce on vasini a la min 10% de la popla en cada pais.

Alga nasiones ia anunsia ja un projeta per dona un dosa tre. Ma Tedros averti ce nasiones plu povre esperia retardas.

Longo la OMS, paises de revenu basa ia pote dona sola 1,5 dosas per cada sentuple de persones, par causa de un manca de furni. Tedros ia dise ce on nesesa reversa la situa, tal ce la majoria de vasines ta vade a paises povre.

“Me comprende la conserna de tota governas per proteje sua popla de la varia delta,” el ia ajunta. “Ma nos no pote aseta ce paises cual ia usa ja la plu de la furni global de vasines usa an plu de lo.”

Esta es un recomenda forte par la OMS, cual atenta redui la divide entre nasiones de revenu alta e los de revenu basa. Lo ia vole ce 10% de la popla de cada pais ta es vasinida ante la fini de la mense veninte, ma lo no es probable ce on va ateni acel ojeto par la curso corente.

En Aiti e la Republica Democrata de Congo, no parte de la popla ia reseta ja du dosas. Indonesia, cual ia vide un apico subita de infetas e moris en menses resente par causa de la varia delta, ia dona la vasini completa a sola 7,9% de sua popla.

Entretempo, Israel ia comensa distribui un injeta aumentante a persones con plu ca 60 anios, e a martedi Deutxland ia anunsia ce lo va comensa ofre dosas tre de la vasines de Moderna e Pfizer. En la Rena Unida, on considera ofre un aumentante a miliones de persones clasida como riscada, de setembre.

La SUA no ia anunsia un politica sur vasines aumentante, ma la Casa Blanca ia dise ier ce lo ave dosas sufisinte per distribui vasines estra la pais, an cuando lo serti la vasini completa de sua propre popla.

“Nos senti serta ce la eleje es falsa e nos pote fa ambos,” Jen Psaki, Portavose de la Casa Blanca, ia comenta.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).