AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La NU recomenda para vende armas a Miama

19 junio 2021

La Nasiones Unida ia fa un recomenda rara ce on para la vende de armas a Miama, en responde a la colpa militar violente de esta anio.

La Asembla Jeneral ia aseta un deside condenante la junta militar cual ia suverti la governa elejeda de la pais en febrero.

La NU ia urje ance per la libri de detenidas political, como la ministro xef elejeda Aung San Suu Kyi, e per la sesa de violentia contra protestores pasosa.

An si lo no es legal obligante, la deside es political importante.

“La risca de un gera interna grande es real,” Christine Schraner Burgener, representor spesial de la NU sur Miama, ia informa la Asembla Jeneral. “Tempo es esensal. La situa diminui en cual on pote reversa la suverti militar.”

La deside ia es suportada par 119 paises. Bielarus ia es la sola cual ia vota a contra. 36 paises ia asteni de vota, incluinte Rusia e Xina, la du furnores major de armas a la militar miama.

Alga de la paises asteninte ia dise ce la crise es un tema interna per Miama, e otras ia dise ce la deside no dirije se a un colpa violente militar contra la popla rohingia a cuatro anios ante aora, cuando cuasi milion persones ia es obligada a fuji de la pais.

La ambasador de la Uni European a la NU, Olof Skoog, ia dise ce la deside “deslegali la junta militar, condena sua maltrata e violentia contra sua propre popla, e indica sua isoli su la oios de la mundo”.

Ma Kyaw Moe Tun, la ambasador miama a la NU, ci representa la governa nonmilitar elejeda de la pais, ia dise ce el es deludeda par la cuantia de tempo cual la Asembla Jeneral ia spende per aseta lo cual el ia descrive como un deside “diluida”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).