AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La ministro xef fema prima de Sveria resinia rapida

26 novembre 2021

La ministro xef fema prima de Sveria ia resinia a mera oras pos sua asinia.

Magdalena Andersson ia es anunsiada como la gidor ier, ma sua bujeta no ia es aprobada. En loca, la parlamento ia aseta un bujeta preparada par la partitos oposante, cual inclui la destra estrema antimigral.

Sua aliada en governa, la Partito Verde, ia resinia ance (e a ante), disente ce lo no ia pote aseta un tal bujeta.

Andersson, democrata sosial, ia dise ce el espera atenta deveni denova la ministro xef como gidor de un governa de un sola partito.

“On ave un pratica constitual ce un governa de aliadas debe resinia cuando un de la partitos abandona,” el ia dise. “Me no vole gida un governa de cual sua legalia va es dutada.”

La presidente de la parlamento ia dise ce el va contata la xefes de partitos sur la modo de continua.

Andersson ia es elejeda como ministro xef en la parte plu temprana de martedi car, su leges svensce, el ia nesesa sola ce un majoria de parlamentores no vota contra el.

A sento anios pos cuando femes svensce ia reseta la direto de vota, partes de la parlamento ia sta per aplaudi la gidor de la democratas sosial.

Sua eleje a la posto xef de un governa minorial ia segue un acorda a minuto ultima con la Partito Sinistra (oposante), par intercambia per pensiones plu alta per multe svensces. El ia oteni ance la suporta de la Partito Verde (aliada).

De la 349 membros de la parlamento o Riksdag, 174 ia vota contra Andersson. Ma ultra la 117 ci ia suporta el, 57 ia asteni, tal ce el ia vinse par un sola vota.

Andersson, un nador pasada campionida de la site universial Uppsala ci ave aora 54 anios, ia comensa sua carera political en 1996 como conselor a Göran Persson, la ministro xef alora. Tra la sete anios pasada, el ia es la ministro de finansia.

Ante sua vinse ier, Sveria ia es la sola pais nordica cual ia ave nunca un ministro xef fema.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 25 novembre 2021 (07:19 UTC).