AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La indui de un ministro xef nova en Italia

13 febrero 2021

Mario Draghi ia aseta formal la rol de ministro xef de Italia e va es oji induida.

Esta xef pasada de la Banco Sentral European ia nomi sua consilio pos encontra la presidente italian. El es suportada par cuasi tota la partitos political major, pos la colasa en janero de la governa presedente de Giuseppe Conte entre un disputa sur la spende de mone de la UE per recovre de covid.

Italia batalia ancora la pandemica e fasa ance sua crise economial la plu grave en desenios. La pais ia rejistra plu ca 93 mil moris, numero ses de la cuantias la plu alta de mundo.

Con sua suporta par la Promove Sinco Stelas, la alia la plu grande en parlamento, Draghi ave un majoria sufisinte per reali sua ideas.

Luigi Di Maio, un figur major en la Promove Sinco Stelas, va continua como ministro de esternas. Giancarlo Giorgetti de la partito popliste estrema destriste Liga Norde va deveni la ministro de industria. E Andrea Orlando de la Partito Democrata sentral sinistriste va es la ministro de labora.

En la semana veninte, la governa va fronti un vota de fida, ma esta va es mera un rituo entre la suporta multipartital.

Un economiste con esperia a la niveles la plu alta de la Uni European e como governor de la Banco de Italia, Draghi es regardada como manos fidable.

Matteo Renzi, ministro xef de 2014 a 2016, ia comenta: “Mario Draghi ia es la italian ci ia salva Europa, e me pensa ce aora el es la european ci pote salva Italia.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).