AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La indui de un amiral transjenero esuan

20 otobre 2021

En la SUA, la ministro aidante per sania ia es induida como la ofisior transjenero prima de cuatro stelas en la istoria de la pais.

Dr Rachel Levine, ci ave 63 anios, es aora un amiral de la Corpo de Comision de Servi de Sania Publica. Asiniada par presidente Joe Biden, el es aora la ofisior nonsecreta transjenero de grado la plu alta en la SUA.

El ia descrive la aveni como “sinifiosa” e “monumentin” en sua parla de inaugura ier. “Ta ce esta asinia oji es la prima de multe plu venintes, en cuando nos crea un futur diversa e plu incluinte,” el ia dise en un parla cual ia onora otra individuas LGBT o cuer cual ia presede el.

Levine, un graduada de Harvard College e la Scola Medical de la Universia Tulane, ia labora pasada como pediatriste.

La Corpo de Comision de Servi de Sania Publica ave sirca 6000 ofisiores uniformida e es encargada per responde a crises de sania como la pandemica de coronavirus e desastres natural.

Xavier Becerra, ministro de sania, ia descrive la asinia de Levine a sua posto nova como “un paso jigante avansante en dirije a egalia como un nasion”.

Levine ia servi ance como la mediciste jeneral de Pennsylvania e la ministro de sania per acel stato, laborante sur problemes como dependes vasta a opioides.

El ia es confirmada como ministro aidante per sania par 52% de votas en la Salon Alta de parlamento en marto. En la prosede de confirma, la nominada ia fasa demandas sur sua maneja de la pandemica en ospisios en sua tempo como ministro de sania per Pennsylvania.

Per la moris de multe persones senesente, criticores ia culpa un politica statal cual ia esije ce ospisios aseta pasientes de covid. Levine ia atesta ce, corta pos reali acel politica, el ia sorti sua propre madre de un ospisio cuando la cuantia de casos de la virus ia crese.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).