AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La G7 revela sua projeta contra pandemicas futur

12 junio 2021

La xefes de la G7 va dedica sua recursos a labora per serti ce on va revide nunca la ruina umana e economial causada par un pandemica como covid.

En la dia du de sua confere en la rejion Cerno en la sude-ueste de England, los va publici un declara cual presenta un serie de medias per reali esta. Un de la intendes es redui la tempo nesesada per developa vasines a min ca sento dias.

La G7 (Grupo de Sete) es un organizada composada de la sete “economias avansada” la plu grande de mundo: Canada, Deutxland, Frans, Italia, Japan, la Rena Unida e la Statos Unida. Du politicistes xef de la UE es ance presente a la confere.

Ier, Boris Johnson, ministro xef de la Rena Unida, ia abri la asembla con un promete per combate la nonegalia global.

Johnson, ci ospita esta confere de tre dias en Baia Carbis, un vileta de vacanse a borda de la mar, ia dise ce lo es esensal ce on aprende de la “eras” de la crise finansial de 2008 e batalia contra la “sicatris” de nonegalia.

La xefes G7 va presenta la Declara de Baia Carbis pos un sesion spesial oji. Otra pasos concreta va es boni la redes global de monitori medical e la capasia per seguensa jenomes, e suporta la reformi e forti de la Organiza de Sania Mundal.

Johnson ia promete ce la RU va dona plu ca 100 milion vasines de covid a paises plu povre en la des-du menses veninte, e Biden ia promete 500 milion dosas de vasines Pfizer a 92 paises de revenu basa e media e a la Uni African.

Alga asosias carital e promovores ia critica la estende de la projeta de la Rena Unida, en cual 5 milion dosas va es distribuida ante la fini de setembre, 25 milion ante la fini de esta anio, e la restantes en 2022.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).