AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La catura de un contrabandor de drogas en Colombia

24 otobre 2021

En Colombia, on ia catura un traficor major de drogas ci ia gida la gang criminal la plu grande de la pais.

Dairo Antonio Úsuga, conoseda como Otoniel, ia es saisida ier pos un opera juntada par la armada, la forte de aira e la polisia. La governa colombian ia ofre un premio de 800 mil dolares per informa sur sua loca, e la SUA ia ofre 5 milion dolares.

Presidente Iván Duque ia saluta la catura de Otoniel en un mesaje televisada: “Esta es la colpa la plu grande contra trafica de drogas en nosa pais en esta sentenio. Lo es comparable sola a la cade de Pablo Escobar en la desenio de 1990.”

Otoniel ia es caturada en sua asconderia campanial en la provinse Antioquia en la norde-ueste de Colombia, prosima a la frontera con Panama. An si detalias de la opera emerji ancora, la presidente ia nota ce un polisior ia mori.

Plu tarda, la fortes armada de Colombia ia publici un foto mostrante sua soldatos gardante Otoniel en securipolsos.

On ia fa ja alga operas enorme con miles de ofisiores per catura esta om de 50 anios en anios resente, ma los no ia susede asta aora.

Otoniel ia deveni la xef de la Clan Golfo, conoseda a ante como la Clan Úsuga, pos cuando la xef presedente – sua frate – ia es matada par polisiores invadente un selebra a la vijila de anio nova a cuasi des anios pasada.

La fortes de securia de Colombia ia descrive la gang como la organiza criminal la plu potiosa en la pais, e autoriosas en la SUA dise ce lo es “multe armada e estrema violente”. Lo opera en multe provinses e ave relatas internasional estendosa es ocupada en contrabanda de drogas e persones, mina nonlegal de oro, e estorse.

On crede ce lo ave sirca 1800 membros armada ci veni jeneral de grupos paramilitar estrema destriste. Membros ia es arestada en Arjentina, Brasil, Onduras, Peru e Espania.

La gang controla multe de la vias usada per contrabanda drogas de Colombia a la SUA e a locas tan distante como Rusia. Ma la governa colombian crede ce lo ia redui vasta la cuantia de membros en anios resente, obligante multe de la gidores a asconde en rejiones distante en la jungla.

Otoniel fasa aora acusas incluinte la envia de cargas de cocaina a la SUA, la mata de polisiores e la enscrive de enfantes. El ia es formal acusada en la SUA en 2009 e fasa un prosede de estradi par cual ultima el va apare en corte en New York.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).