AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La Canal Suais es blocida par un encalia

24 marto 2021

La Canal Suais en Misre es blocida par un portacontenador grande cual ia encalia pos perde controla, causante un conjesta de barcones de carga en la rejion.

On ia proba usa barcos tirante per move la barcon Ever Given, cual es longa de 400 metres e larga de 59, ma on teme ce lo va resta trapida tra alga dias.

La canal lia la Mar Mediteraneo a la Mar Roja, furninte la pasaje maral la plu corta entre Asia e Europa.

La problem ia aveni a norde de la porto Suais a sirca 07:40 de ora local ier. La barcon, rejistrada en Panama, ia viaja de Xina a Nederland e ia pasa tra la canal en dirije a la Mediteraneo.

Construida en 2018 e operada par un compania taiuan de transporta, la barcon ia encalia e ia deveni fisada, fasante a lado, blocinte la via de deses de otra barcones cual es aora trapida en filos en ambos dirijes.

La compania operante, Evergreen Marine, suspeta ce la barcon ia es “colpada par un venta forte subita, cual ia fa ce la casco devia e colpa la fondo e encalia”. Pos deveni fisada en la lado de la canal, la veculo ia perde sua potia e capasia de dirije se.

Un foto, fada de sur la barcon direta pos Ever Given, mostra la barcon trapida e lo cual pare es un escavador peti cual sutrae arena longo la riva. Si on no susede libri la barcon, on va debe estrae la contenadores a marea alta.

Esta es la barcon la plu grande cual ia encalia en la istoria de la Canal Suais. En 2017, un portacontenador japanes ia bloci la canal pos encalia par un problem macinal. La autoriosas misri ia envia barcos tirante e on ia reflota la barcon en alga oras.

La canal traversa la Istmo Suais. Lo ave sirca 193 cilometres de longia e conteni tre lagos natural.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).