AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Kishida declara un vinse per la partito renante en Japan

1 novembre 2021

Fumio Kishida, ministro xef de Japan, ia declara un vinse per sua Partito Democrata Libraliste (PDL).

La partito renante de Kishida, ci ia deveni la ministro xef a sola un mense ante aora, ia gania plu ca 233 sejas en la Salon Basa. Esta sufisi per governa sin Komeito, sua partito presedente aliada.

La PDL domina ja la politica japanes tra desenios ma ia es criticada sur sua maneja de la pandemica. La presedor de Kishida, Yoshihide Suga, ia resinia pos sola un anio en la posto.

La resinia ia segue un cade de suporta poplal a la PDL pos sua presa nonpopular per continua la Olimpiales de Tokyo an su ansia publica sur la taso cresente de covid.

Kishida, ci ave 64 anios, ia ojeti longa la rol de ministro xef. El ia servi como la ministro de esternas de la pais entre 2012 e 2017.

Ante la vota jeneral de ier, la PDL ia teni ja 276 de la 465 sejas disponable. Sondas inisial ia sujesta ce per ateni un majoria lo debe depende de sua aliada, ma lo ia esede la espetas.

La PDL ia gania aora 261 sejas, e Komeito ia gania 32.

La parlamento de Japan es composada de la Salon Basa de Representores e la Salon Alta de Consiliores. La vota ier ia pertine a la Salon Basa, la plu potiosa. Un vota per membros de la Salon Alta va aveni en la anio veninte.

Oji, la indise de asiones Nikkei 225 ia clui plu alta par 2,6%, car investores ia aposta ce la majoria direta de la PDL sinifia ce la projetas de Kishida per stimula la economia va pasa lisa tra la parlamento.

Ante la eleje, Kishida ia promete spende triliones de enes per aida suporta la economia tre de la plu grandes de mundo en la tempo seguente la pandemica. A la sera de soldi, el ia anunsia ce el intende proposa un plu bujeta ante la fini de esta anio.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).