AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Israel recatura evadores filastini

19 setembre 2021

La armada israeli dise ce lo ia recatura la du membros final de un grupo de ses omes filastini ci ia tuneli de un prison de securia alta a cuasi du semanas ante aora.

La duple, de ci ambos parteni a un organiza militariste, ia es arestada pos es ensircada par fortes de securia en la site Jenin de la Riva Ueste. La otra cuatro ia es caturada en la semana pasada.

On inisia un investiga sur la caso, cual ia provoca selebras entre filastinis.

Scaramuxas ia aveni entre soldatos israeli e protestores filastini en Jenin en la temprana de oji, ma la polisia israeli ia dise ce la du evadores ia es recaturada sin resiste.

La padre de un de la omes ia dise ce sua fio ia acorda sede se “per no perili la posesores de la casa”.

Naftali Bennett, ministro xef de Israel, ia descrive la opera per recatura la omes como “impresante, sofisticada e rapida”, ajuntante ce “lo cual ia fali pote es reparada”.

La episodio ia es embarasante per la servi de prisones israeli, car jornales ia indica alga puntos do la securia no ia sufisi.

On crede ce la omes ia spende menses en escava un tunel en la solo de sua selula compartida en la prison Gilboa, pasante un gardor dorminte e emerjinte tra un buco a la otra lado de la muron de la prison a 6 setembre.

Un avocato per un de la evadores ia dise ce sua cliente ia usa culieres, platos e la manico de un caldera per escava un via a estra la compleso. A pos, culieres ia deveni comun videda a protestas suportante la filastinis.

Tota la membros de la grupo ia es en prison car los ia conspira o realia atacas contra israelis.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).