AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Hongkong acusa 47 ativistes de suverti

1 marto 2021

La polisia en Hongkong ia acusa 47 ativistes de “suverti”, en la usa la plu grande asta aora de la lege controversa de securia en acel teritorio.

La 47 persones, parteninte a un grupo de 55 ci ia es arestada en invades a lus prima en la mense pasada, ia debe vade a ofisias de polisia per es detenida ante sua apares en corte oji.

En la anio pasada, Beijing ia enforsa esta lege nova cual criminali atas “suvertinte”, disente ce lo es nesesada per stablia. Ma oposores dise ce lo ia silenti la disenti e ia sutrae la autonomia de Hongkong.

La lege ia deveni valida pos un serie de protestas grande per democratia en 2019, de cual alga ia deveni violente.

Oji, sentos de protestores ia asembla per mostra sua suporta a la corte en Hongkong do la 47 ativistes ia prepara fasa acusas de conspira per suverti.

La suportores ia fili per senta a la escuta, e multe ia porta vestes negra, la color usada de la protestores. Alga ia scande sloganes incluinte “libri Hongkong, revolui de nosa eda” e “batalia per libria, sta con Hongkong”.

La polisia ia averti la persones asemblada a divide en grupos de no plu ca cuatro, menasante multa los.

La persones comandada a vade a la polisia – 39 omes e 8 femes, con entre 23 e 64 anios – es ativistes per democratia ci ia aida reali un eleje nonofisial en junio pasada per deside aspirores oposante en la elejes parlamental de 2020. Esta elejes ia es ultima posponeda.

Los es alga de la promovores de democratia la plu bon conoseda en la teritorio.

Jimmy Sham, ci ave 33 anios e ia es un organizor xef de la protestas en 2019, ia es defiante en vade a la ofisia de polisia. “Democratia es nunca un donada de la sielo,” el ia dise. “Lo debe es ganiada par multe con vole forte. Nos va resta forte e batalia per lo cual nos desira.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).