AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Deutxland deside ci va segue Merkel

26 setembre 2021

La stradas de Berlin ospita oji la maraton anial, ma un corsa plu grande aveni tra Deutxland intera. La compete per segue Angela Merkel como canselor es estrema streta en cuando la popla deutx vota en elejes parlamental.

En un atenta final de gania votas, Merkel ia apare con Armin Laschet a un asembla ier en Aachen, do Laschet ia nase. La sonda final de opinas sujesta ce los pote reali un vinse nonprobable.

La premio es la gida de la economia la plu potiosa en Europa, e plu ca 60 milion deutxes con plu ca 18 es permeteda a vota. La voterias ia abri a 08:00 de ora local, e un indica clar de la resulta va apare cuando on sesa vota a 18:00.

Esta eleje nonpredisable ia pare finida asta un partisipa par Merkel, de ci sua carera a la apico de politica deutx es aora cuasi completida, pos 16 anios en la posto.

“Lo es vera importante, ci ave la potia,” el ia averti en la 48 oras ante la vota. Sua mesaje ia es ce Deutxland nesesa stablia, sua jovenes nesesa un futur, e Laschet es el ci va furni estas.

Tra menses la sondas ia penduli. Inisial, la Uni Deutx Cristian conservaliste e sua partito relatada baieres ia domina, e a un punto la Verdes ia es a la loca prima, ma plu tarda on ia vide un surje de suporta per la Democratas Sosial su Olaf Scholz.

De la tre aspirores competente per deveni canselor, Scholz es el ci ia stimula la plu la votores. Como viscanselor de Merkel, el es plu fasil videda como figur de continua ca sua oposor conservaliste. Ma an si el vinse, el va nesesa probable es suportada par du otra partitos per formi un alia.

La cambia de clima es presente la tema la plu grande per votores deutx, e sola a un ves pasada la Verdes ia reseta plu ca 10% de votas en un eleje federal.

Ma sua aspiror per la posto suprema, Annalena Baerbock, ia perde suporta en la estate, an pos inondas grave cual ia mata a la min 190 persones e ia destrui multe en du de la statos la plu poplada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).