AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Covid pospone la maraton de Beijing

25 otobre 2021

Xina ia pospone la maraton de Beijing asta un plu anunsia, su un surje de infetas de covid. La ofisior medical xef xines ia averti ce on espeta ce la eruta nova de casos va sperde plu.

La pais ia reporta plu ca 133 casos tra 11 provinses. Tota es liada a la varia delta de coronavirus, cual es fasil transmetable.

La situa crea ansia sur la capasia de Xina per manteni sua disposa de zero tolera a la virus, spesial en prosimi a la Juas Olimpial de Inverno 2022.

Aveninte en cada anio de 1981, la maraton de Beijing es un de la avenis la plu grande de sporte local en Xina. La corsa comensa tradisional en la Plaza Tiananmen e fini en la Plaza Selebra en la Parce Olimpial de la site.

On ia espeta ce sirca 30 mil persones va partisipa en la maraton, intendeda per 31 otobre. La organizores ia cansela la aveni “per preveni la risca de sperde la epidemica e proteje efetosa la sania e securia de la majoria de corores, empleadas e abitores”.

Lo pare ce la surje nova de infetas ia es causada cuando grupos local de turi ia visita otra provinses e sites. Xina ia enforsa restrinjes de viaja, ia aselera la sistem de proba e ia recomenda ce cadun es plu vijilante.

Ofisiores ia proibi aora ce ajenterias de viaja organiza turis de un provinse a un otra si los envolve la rejiones pertinente. Entretempo, autoriosas en la capital Beijing ia dise ce los no va permete entras a la site par persones con istoria de viaja a paises afetada.

Multe paises, como Australia, ia move de un politica de zero tolera a un vive a lado de la virus.

An tal, Xina ia resta con sua stratejia de zero covid par reali isolis sever e probas e vasinis coletiva. Sirca 75,6% de sua popla – 1,068 mil milion persones – ia reseta ja dosas completa de vasin, longo la statistica de saturdi.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).