AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Corea Norde abandona la Olimpiales de Tokyo

6 april 2021

Corea Norde ia anunsia ce lo no va partisipa en la Juas Olimpial en Tokyo en esta anio, disente ce lo ia deside esta per proteje sua atletas contra covid.

Esta fini la esperas de Corea Sude ce lo pote usa la Juas per boni sua relatas con Corea Norde pos un fali de negosias political entre la du paises.

En 2018, la du ia envia un sola ecipo juntada a la Olimpiales de Inverno, e un serie de conferes istorial ia segue entre la xefes.

Pyongyang continua declara ce lo ave no casos de la virus, ma espertas medical crede ce esta es nonprobable.

Sua anunsia sinifia ce Corea Norde deveni la pais major prima cual va evita la Olimpiales posponeda de 2020 par causa de la pandemica. La Juas va comensa a 23 julio.

Esta va es la ves prima cuando Corea Norde no ia partisipa en la Olimpiales de Estate pos 1988, cuando lo ia boicota la Juas en Seoul en la tempo de la Gera Fria.

Entretempo en Japan, un aveni preparante per la Juas Olimpial ia es canselada cuando infetas de covid ia apare a un campa de eserse per la ecipo japanes de polo de acua. Sete persones con la virus ia es positiva detetada.

Esta segue un anunsia ce on va cansela un parte de la rele de torxa olimpial, tra la site Osaka, do la cuantia de infetas ia ateni un altia recordo.

On ave un ansia cresente en Japan ce plu varias plu comunicable de la coronavirus crea cisa un onda cuatro de infeta en la pais.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).