AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Construidas istorial destruida par foco en Vila Capo

19 april 2021

En Sudafrica, un focon forestal sur Monte Table ia ateni la campus visina de la Universia de Vila Capo, obligante la evacua de sentos de studiantes.

La flamas ia sperde rapida pos comensa en la matina de ier, prosima a un monumento a la politiciste Cecil Rhodes. Un restorante ia es destruida. La biblioteca Jagger e otra construidas de la universia ia es ance afetada.

Cuatro elicotores cade acua sur la focon. Pompores ia es avisada a 09:00 de ora local, ma la flamas ia sperde par causa de la umidia basa e la savana seca.

La focon ia crea sua propre venta, plu cresente sua rapidia de move. La organiza Parces Nasional de Sudafrica ia estima ce pompores va spende a la min tre dias per controla la arde. “Pos la investiga inisial, lo es suposada ce la orijina de la focon ia es un foco abandonada de vagabon,” la organiza ia comenta.

Plu ca 120 pompores ia es enviada a la loca, e un de los ia es ospitalida con feris de arde.

La Molin de Mostert, la sola molin de venta completa e survivente en Sudafrica, ia es ance destruida. Lo ia es construida en 1796.

On ia averti abitores local sur fuma e suje en la aira, e ia recomenda clui fenetras e portes. On urje ce paseores en la Parce Nasional de Monte Table parti, e ce motoristes ci ia parci en la rejion reprende sua veculos.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).