AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Colombia interveni militar contra protestores

30 maio 2021

En Colombia, la armada ia comensa tensa sua controla de la site Cali pos semanas de protestas antigovernal ala.

On reporta ce la stradas es jeneral abandonada pos la comanda par Presidente Iván Duque per un interveni militar.

A la min sinco persones ia mori en Cali a la sera de venerdi, la vitimes la plu resente en un mense de protestas cual ia prende deses de vives.

La protestas ia comensa en april cuando la governa ia proposa un reformi cual ta basi la limita supra cual on imposta salarios. La governa ia argumenta ce esta ia es nesesada per lejeri problemes economial, ma multe colombianes de clase media ia teme ce los va cade en povria como resulta.

Pos cuatro dias de protestas tra la pais, Duque ia retira la projeta, ma la protestas ia estende per oposa violentia polisial, povria e la crise de sania en la pais.

Du semanas de negosias entre la governa e protestores ia fali progresa.

Cali, la sentro de la protestas, ia es su proibi de sorti en la note de venerdi, e la interveni militar inclui ance alga otra partes de Colombia. Protestores en Bogotá, la capital, ia dise ce los va revade oji sur la stradas per esije la sesa de violentia par la polisia.

Un de la persones matada a venerdi ia es un ofisior de la avocato jeneral, estra sua oras de labora. Esta om ia spara a protestores ante es mesma matada.

Organizas per diretos umana ia acusa ce la polisia ia usa gas lacrimojen e, a veses, muni de combate per sperde la protestores.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).