AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Cenianes trapida en un conjesta enorme

27 agosto 2021

En Nairobi, la capital de Cenia, motoristes ia es frustrada par spende multe oras de la note en un conjesta enorme de trafica.

“Riable ce me reveni a casa a 4 de matina pos un viaja de 11 oras,” un avocato ia tuita. Otra viajores dial ia esplica ce los ia ariva a casa a un ora conveninte per parti denova per labora.

Nairobi esperia comun mal conjestas, ma lo en la sera de jovedi ia es la plu estrema cual multe abitores pote recorda.

Videos e fotos ia mostra motoristes coler, ancora trapida sur un de la vias xef de la site en la temprana de la matina ier. Un tuitor ia dise ce persones ia parci a lado de la via per dormi en sua autos.

Un spesialiste de comunica ia comenta ce algun ia ta pote vola a Doha en Catar e fa ala du oras de labora en la tempo cual el ia peri en vade a sua casa.

La conjesta ia aveni sur un estende de via do on construi un autovia nova grande, ma on reporta ce lo ia es malida par un asidente.

Alga persones ia sujesta ce la contratores debe furni vias alternativa en cuando esta labora es fada; otras ia recomenda ce companias permete telelabora a sua empleadas.

La via cual on construi parteni a un projeta de 550 milion dolares per furni un via rapida entre sites a norde-ueste de Nairobi e la airoporto internasional xef de la pais. Cuando completida, lo va estende tra 27 cilometres de la capital e va fasili la flue de trafica a e de la sentro.

Lo es finansiada e construida par la Corpora Xines de Via e Ponte, cual va opera la via en un asosia publica-privata.

La parte de la via la plu afetada par la conjesta resente lia la sentro de Nairobi a suburbes densa poplada en la este.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).