AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Biden va presenta un projeta grande de spende

27 april 2021

On previde ce Presidente Joe Biden va recomenda la reformi la plu vasta de aida sosial en la SUA pos la desenio de 1960, cuando el fa sua parla prima a un sesion juntada de la parlamento.

Parlante a la sera ante sua dia sento en la posto, la democrata va proposa spende 4 milion milion dolares per suporta la cura de enfantes, la educa e la tempo libre familial. Sua proposa de spende 2 milion milion dolares contra covid es ja asetada.

La parla va es monumentin car du femes va senta pos la presidente a la ves prima en un parla a la Congresa. Kamala Harris, vispresidente, e Nancy Pelosi, presidente de la Salon Basa, va porta mascas.

La parla par la presidente va es segueda par la parla tradisional refutante par la partito oposante, a esta ves par Tim Scott, un senator republiciste de Carolina Sude. Scott, competor posible per la Casa Blanca en 2024, e afroamerican, es un vose major sur temas de raza en sua partito.

Biden va parla a 21:00 de ora local en la Capitolio, cual es ancora ensircada par sercas de securia e gardada par sentos de soldatos de la Garda Nasional pos la ataca de la compleso a 6 janero par protestores suportante Donald Trump. Ante la parla, Biden va encontra empleadas ci ia deveni trapida en la construida en acel tumulta.

Usual, sirca 1600 invitadas es presente cuando un presidente parla a un sesion juntada de parlamento. Ma a esta ves, sola 200 persones es invitada, par causa de protocoles per preveni la sperde de coronavirus.

Levada par aproba forte entre la popla, Biden va parla a deses de miliones de persones televidente. El va atenta crea suporta publica per du proposas jigante – la Projeta de Empleas Esuan e la Projeta de Familias Esuan – sur cual analisores previde ce los ta reformi la sistem de aida sosial en la pais a modo la plu profonda pos la epoca de Presidente Lyndon B Johnson.

La Casa Blanca dise ce, si la parlamento aseta los, ambos proposas va es paiada par alti la impostas de la persones e corporas la plu rica.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).