AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Antivasinores ataca medicistes en Guatemala

6 otobre 2021

En la campania de Guatemala, abitores oposada a vasines de covid ia ataca curores ci ia atenta dona injetas, deteninte los tra sete oras.

Sirca 500 persones ia bloci un via e ia vandali la autos de la ecipo en Maguilá, en la provinse norde Alta Verapaz. La 11 medicistes ia es relasada pos cuando la polisia ia negosia con la viletanes, ci ia destrui aprosima 50 dosas de vasin.

Autoriosas dise ce desinforma enlinia nuri la resiste a la vasines.

La curores ia es “parolal e fisical atacada” par la abitores, ci ia relasa la aira de la numaticos de la laborores e ia destrui la friadores cual ia conteni la dosas.

“Nos ia es multe asustada car nos ia pasa nunca tra un esperia como esta,” un curor ia dise. “Nos ia fa mera nosa debe. Nos ia atenta esplica a veses plural ce la vasini es nonobligante e ce nos no vole forsa lo a cualcun, ma los no ia permete lo a nos.”

On reporta ce la abitores ia rejeta la vasin car un viletan ci ia reseta un dosa ia developa efetos ladal, interpreteda como problemes de sania relatada a la injeta.

Espertas dise ce la efetos ladal la plu comun de la vasines es un dole o delicatia a la loca de injeta. Alga persones sufri efetos plu notable como febre, dole de testa, nausea e fatiga, ma estas es usual minor e de dura corta.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).