AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un vasin contra coronavirus proteje 90% de persones

10 novembre 2020

La vasin prima eficas contra la coronavirus pote preveni a plu ca 90% de persones ce los developa COVID-19, longo un analise inisial.

Sua produores – Pfizer e BioNTech – ia descrive esta como “un dia major per siensa e umanas”. Sua vasin ia es probada a 43 500 persones en ses paises, e no problemes de securia ia es descovreda.

La companias intende solisita urjente un aproba per usa la vasin ante la fini de esta mense. No vasin presedente ia pasa de la esperimenteria a un declara de eficasia alta en un tempo tan corta.

Defias grande resta ancora, ma la anunsia ia es zelosa bonvenida. Alga siensistes sujesta an ce cisa la vive va reveni a normalia en la primavera. On regarda un vasin – a lado de otra tratas plu forte – como la modo la plu bon per estrae la mundo de la restrinjes poneda a tota nosa vives.

La datos mostra ce du dosas, a distantia de tre semanas, es nesesada. La probas ia aveni en la SUA, Deutxland, Brasil, Arjentina, Sudafrica e Turcia, e indica ce on ateni un proteje de 90% a sete dias pos la dosa du.

An tal, la datos presentada es mera la analise inisial. Los es fundida sur sola la 94 bonvolores prima ci ia developa la maladia, donce lo es posible ce la eficasia esata de la vasin va cambia cuando on va studia la resultas completa.

Cisa un cuantia limitada de persones va reseta la vasin en esta anio. La produores dise ce, en la semana tre de novembre, los va ave datos sufisinte sur la securia de la medisin per ofre lo a la regulores. Asta la aproba ofisial, paises no va pote comensa sua promoves de vasini.

La du companias dise ce los va pote furni 50 milion dosas ante la fini de 2020 e sirca 1,3 mil milion en 2021.

Evidente, on no pote dona instante la vasin a cadun, donce la paises individua deside ci los va trata prima. Ospitalores e curores va es prosima a la comensa de cada lista car los labora con persones afetable. Persones vea va es ance alta en la listas.

On ave ancora multe demandas sin responde. On no sabe esce la vasin va preveni ce persones sperde la virus a otras. On no sabe esce lo va susede egal bon en persones vea. E la demanda la plu grande – tra cuanto de tempo la imunia va dura? – va trova no responde asta pos multe menses o an anios.

Defias enorme de produi e lojistica presenta se en la imuni de cuantias vasta de persones, car esta vasin debe es conservada a temperatur min ca -80°C.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).