AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un sesaspara es anunsiada en Iaman

9 april 2020

Un alia gidada par Arabia Saudi cual batalia fortes huti en Iaman ia declara un sesaspara. La sesaspara va es realida oji per suporta la laboras par la Nasiones Unida per fini esta gera de sinco anios.

La alia, sustada par potias militar ueste, batalia ja contra hutis aliniada con Iran de marto 2015. Lo no es clar esce ance la hutis va oserva la sesaspara.

En la mense pasada, la Secretor Jeneral de la NU, António Guterres, ia urje ce los en Iaman sesa batalia e aumenta sua laboras contra la posible de un epidemica de la coronavirus ala. El ia recomenda ce la partitos en la pais labora con sua diplomata spesial Martin Griffiths per ateni un redui de combate tra la nasion.

On previde ce ambos lados va partisipa en un confere video per discute la sesaspara. La proposa indica la sesa de tota atas de gera par aira, tera e mar.

La situa en Iaman es ja longa descriveda como la crise umaniste la plu grave de mundo. Multe persones nonmilitar ia perde sua vives par causa de esta gera, cual ia lasa la pais a punto de colasa.

La Nasiones Unida ia servi como ajente de negosias de pas en la pasada, ma esta es la ves prima de un anunsia de un sesaspara nasional.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).